Bahçedeki ağaç meyve verince enişteniz büyümesini bekleyememiş erikleri toplayıp getirmiş. Yuvaya getirmek için geyik avlamış gibi bir gurur yaşıyor🤣 Olağanüstü bir tadı varmış gibi de övmemi bekliyor🤣 Erkekler...🤭🤭🤭

Bahçedeki ağaç meyve verince enişteniz büyümesini bekleyememiş erikleri toplayıp getirmiş. Yuvaya getirmek için geyik avlamış gibi bir gurur yaşıyor🤣 Olağanüstü bir tadı varmış gibi de övmemi bekliyor🤣 Erkekler...🤭🤭🤭

tabii bizim evin ön bahçesi komple çiçeklik ve gül dolu arka bahçesi de manav gibi bir sürü meyve var ve bahçede ki erik ağaçlarının ikisini ben ektim seneler önce
babam teşvik etti aslında şöyle olmuştu muhtemelen 20 yaşımda falandım en sevdiğim meyvenin yeşil erik olduğunu bilen babam iki tane erik fidanı ile geldi bir gün ve bana dedi ki bunları bahçeye sen ekiceksin sana ait olacaklar :) bende ektim tabii anne ve babamın direktifleri ile ve şimdi ne zaman dalından erik koparmaya kalksam hatta bu günlerde de yaşıyorum kocaman ağaç kendi elimle ektiğim suladığım kocaman olmuş meyve veren bir ağaç vay be diyorum ne haz verici bir şey yaşıyorum
Zaten kendi erik kayısı zeytin bahçelerimiz var bu duyguyu kendim toplamadan bile hissedebiliyorum. Hobi olarak arada balkonda saksıya çilek domates ektiğimizde oluyor gerçekten tadı bi başka🙄😂
Cevap
9Cevap
Hayır yapmadım
12.400 adet muz ve yaklasık 25 bin adet Kaliforniya biberi yetiştirdim. Ziraat Mühendisiyim. Hobi olanlar da var 🙈🙈
Erik var olağan üstü güzel. Altın çilek var, onu da siz düşünün.
Küçükken biber , fasulye ekerdik sayılırsa :D
Kardesim kuzguncukta bakla kavun yetistirdi. Oldu da.
Bende istiyorum Balıkesir postanesine yolla gider alırım 😂
Çocukluğumdan beridir hobim olduğu için çok bitki yetiştirdim
Memlekette kendi incir üzüm fistigimizi yetistiyorduk 😂
Hepsinin aynı anda yetişecegi tek yer urfa diyecektim nicki gördüm 😅
Güzel memleketim be
Evet bağımız var 9 çeşit meyve var sebze yok ama
ben erikleri daha koparmadım :D
Yetiştiremedim, çünkü çekirdekler hep kısır çıktı.
Evet cok güzel bir şey
Hayır.
Yetiştirdim
Evet
Çilek yetistirdimmm
Yaaaa çok şirin ben de gelecek yıl istiyorum 🤭
Evet havuç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?