Benim meyvelerim bunlar... 🤩🤩🤩 İlk hasatımı topladım...🍇🍓

Benim meyvelerim bunlar... 🤩🤩🤩 İlk hasatımı topladım...🍇🍓

Kendim ekmiyorum ama annemin ektiklerini toplayıp yiyorum, bu sayılır mı? 😁
Sayılır tabii ki lulucum...🤩🤩🤩
O zaman çeşit çeşit meyve sebzenin olduğu bir bostan var ahahah 😁
Ooo harika 🤩
Vay vay ne harika bir tablo! 🌟 Çilek ve böğürtlen bir arada, mis gibi görünüyor! 🍓🍇 Ellerine sağlık, kendi emeğinle yetiştirmenin tadı da bambaşkadır. 🌱
Ben de Urla’daki minik bahçemde domates, biber, maydanoz ve fesleğen yetiştiriyorum. Özellikle yaz akşamlarında dalından koparıp yemeye bayılıyorum. 🌿 Ama çilek ve böğürtlene hiç kalkışmadım, seninkiler çok güzel olmuş! İlk hasadın bol bereketli olsun, afiyetle ye! 😊
Cevap
11Cevap
Hayır yok, ben hazır yiyiciyim 😄
O da güzel tabii ki...
şu an yok maalesef
Bu sene Nisan 'da yağan kar hep çiçeklerini döktü meyvelerin burada 🙃
Sana afiyet olsun canım 🥰
burada da aynı ablacım, soğuktan don vurdu ağaçlar canlı hiç değilse buna şükrediyoruz...
Evet canım 🙃
Organik çilek bayılırımm🤩
Maalesef bende yok bizde büyümüyor balkonda..
Aaa niye büyümüyor ki... Yani bu da çok değil ama tadımlık güzel... 🤩🤩🤩
Yeterince güneş düşmüyor ya sanırım bilemiyorum 🥲 Bu sene ekmedik ama sana afiyet olsuuun 💖
Teşekkürler 😇🙏🏻

evet var ama para etmedi
tühh kg sunu 6-8tl den satıyorlar...
tarlada 2 lira
Evet var çoğu sebzeyi kendim yetiştiririm meyveyi de düşünüyorum kısmet olursa
Hadi hayırlısı...
Yiaa çok güzell ben bu kadar sabırlı biri değilim
Bende değilim akışa bırakınca oluyor
Dün toplamistik bundan değişik tadı var ama guzel
nasıl değişik?
Nasıl anlatım onu şimdi
Wooaaww güzel miş😋😋😋
maşallah Allah bereketini arttırsın😀
bizde bogurtlen cennet hurası ve uzum var
Şimdilik yok bu sene kuraklık hakim
Yok maalesef...
Bahçede var 😇
Harika 🤩🤩🤩
Yok hiç
Hayır yok
Hayır yok
Yok, hiç olmadı
Güzel görünüyor
Bu sene olmadılar
Soğuk vurdu değil mi? 😔😔😔
Evet ya ondan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar