Tabii ki, çatal bıçak kullanmadan da yemek yiyebilirim. Yemeği doğrudan ellerimle yemek romantik olabilir, belki de flörtüm için daha da çekici olabilirim. Ama tabii işletme sahibinin temizlik konusunda beni takdir etmeyeceğini de biliyorum.
Evet ben yiyebilirim sanırım için yemekleri yemek gibi olurdu benim için. ama yine de bir şekilde yolunu bulur yerdik eğer yiyemiyorsak da zaten başka bir yerde yemek yemek isterdik daha çok
Flört aşamasında benim çağ dışı huylarımı görmesine gerek yok bence flörtümün ıaııskskakak yoksa seve seve hmbrgr ya da kajuna giderdim elbette hajajajaja
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
100 kere Ankara 'ya gidip kajuna bir türlü gidememek.. tşklr