En aç halinizden yola çıkın lütfen 😅 Keyifli akşamlar..
#smell
#smell


Keyifli akşamlar.. 11 tane domates dilimi var saydım neden diye sormayın :D afiyet olsun ben genelde çok açsam 2 pizza yerim. ama 2 öğün yaptığım için zaten kaloriye dikkat ediyorum ve spor da yaptığım için zaten kilo almıyorum.
Çok sevsem bile az yiyorum yaaa. Geçen gün annemlerle pizza yerken ben küçük bir dilimini yiyordum. Annemler ikinci üçüncü dilime geçmişlerdi. Yavaş yediğim için güldüler bana 👀 ama ben o tek küçük bir dilimle bile doymuştum hemen
ay görüşlerde ki kızlarda amma da mıymıy ya hepsi de bi dilimle doyuyormuş 😂😂😂 ben bu görselde ki pizzanın hepsini afiyetle gömerim pizza aşkı 😂
21 dilim diyip uzaklaşıyorum. ( iddaa)
O sıralar 104 kilo olmamın avantajınıda kullandım tabi 😅.
Şimdi maks 1 orta boy yiyip, 1 gün yemek yiyemiyorum 😅
Cevap
39Cevap
Büyük boy pizzayı yerim gadası
Bunun hepsini gömerim..
Çok lezzetli olmasına rağmen 4 dilim yetiyor 🥲
büyük boyu zorlarım bir-iki dilim yerim diyenler hiç inandırıcı değil 😄😄
hazır pizzaysa rahat 10 dilim
ev yapımı pizzaysa 3 tane dilim gömerim
Pizzanın boyutları küçüldümü ne daha geçen bi büyük pizzayı tek başıma yedim
Çok açsam iki dilim üçüncü dilim zorlar beni şişerim 🤭
en aç halimdeyse
görseldeki pizzanın tamamını gömerim:D
Yahu neden gömeyim ki? :D iki dilim bile fazla bana
Bir pizzayi gömerim yanında acılı şalgam ile enfes 🌹
1 büyük boy yerim :D Ama fazla hamurluysa bir süre sonra gitmez
pizzayı o kadar da sevmem yani.. en fazla 1 tane büyük boy pizza
Sağlık diyetim olduğu için en fazla 2 yerim ama olmasaydı en fazla 8 dilim gömerdim
Kızlardan bi oturuşta 16 dilim pizza yiyebilen tek ben miyin ya 😅
Kiloyu kafama takmayacaksam ve en aç halimdeysem bu boyda 2 tane yerim.
En çok kaç dilime bölebilirlerse… 😄
İki tepsi pizza yerim
Bir veya bir buçuk büyük boy gömerim 😋
kımınle yedıgım onemlı... keyıflı gunler
bunun hepsini yiyebilirim ama zorlar
1 büyük boyu yutarım 😁
Dilim değil bütün largeyi yerim anca keser
Hoşuma giderse 1 büyük boy yerim😃
iki büyük boy gömmüşlüğüm var
En fazla üç daha fazla yiyemem
En büyük pizzayı bitirdiğim doğrdur
5 dilim net yerim ya
Bir büyük porsiyon yeterli
3 parça en falan 😄
18 dilim yedim denendi yani 😂😂😂
3-4 tane rahat gömerim
Üç lahmacun yerim
En fazla 2 büyük boy.
2 dilimden fazla yemem sisiriyor insani
Dilim mi biz onu orta boy yapalım
Tümünü gömebilirim :D
İki dilim yeter
1 tam pizzayı yerimmm cok acsam
Ne dilimi lahmacun gibi sarıp yerim
Orta boyu tek başıma bitiririm
2 buyuk boy yedim dün aksam
1 büyük garanti , yanında 1 küçük daha yerim
XL pizzayı tek basıma yiyebilirim.
Hepsini yerim dolaba kaldırdığım hiç olmadı 😂
bir büyük pizza gider
O kadar uzun zamandır pizza yemiyorum ki hiç bilmiyorum o yüzden
En fazla üç dilim
İki, belki üç
Sevmiyorum en fazla 2
Orta boyun hepsini gömebilirim tadı ağır değilse
3 dilimi yerim rahatlikla
Bir orta boy bitirmiştim
8 dilimi zor yiyorum üç dilim ancak yerim
Tümünü
4 olabilir
Sınırsız ahahahah 😂
Bunun hepsini
orta boysa 3 dilim
Ne kadar varsa
2 dilim yerim ancak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?