Soru açık ve net.. ^^ Bir oturuşta kaç dilim pizzayı afiyetçe gömebilirsiniz? Domino's Pizza'dan iki sipariş etmişken KScanlara bir sorayım dedim :P Fena mı ettim?


Bir küçük tam karışık bizza yeter.. İtalya'da Bir kere yedim küfür ettim di gelin de bizde yiyin pizzayı diye.
Bana kalsa bir büyük gotürurum ama dikkat etmem gerekiyor meslekten dolayı kilolarıma😔
Tesekkür ederim seçiminiz için. Iyi akşamlar.
Bir büyük boy yediğim oldu kaç dilim saymadım ama üzerine de iki lahmacun yemiştim zalim iştah 🤭🤭🤭
Ben sana boşuna demiyorum, dişşşi versiyonumsun diye ^^
Ne mutlu bana😁😁
Küçük boy yedim en fazla tek başıma, zorlarsam orta boy belki😃
Cevap
24Cevap
Yanımda sevdiğim arkadasim olsun orta boy pizzayı hep yer bitiririm kardeşim
2 dilim yerim. Bir kere is yerinde 15 saatlik bir mesaimiz vardi. Pizza siparis etmisler kisi sayisina gore. Herkes 1 kutu aldi. Ben de arkadasimla ortak yedim 1 kutuyu. Fazlasini yiyemiyorsun ki..
Pizzayi cok severim ve iki uc parca belki 5 olabilir yerimm ama tabikide tabilisina ve tadina bagli😉
Orta boy pizzayı zorlarım, büyük boyun 3 ya da 4 dilimini anca yiyebiliyorum
Komple silip süpürürüm. Evet ben de böyle bir açım.
Büyük pizza zincirlerinin en büyük boylarını tek başıma yiyebiliyorum.
3 dilim. 3 dilimden fazlası midem kabul etmek istemiyor
Bu pizzalar çok kalın ince ekmekliyse 6 dilim yerim 7. dilimde karın ağrısı çekerim 😫
3 -4 kisilik gecen tam buyuk boy bir pizzayi yerim.
4 dilim gömerim sonra biraz daha bekler 2 tane daha gömerim
En fazla orta boyun hepsi o da çok aç olursam fkskgkdkgkfk
@JustWendy ile berabersek 15 dilim çünkü o iştahımı açan tek şey :) (ama acı değil çok tatlı)
Ama seni de yicem ya onu da hesaba katarsak ;)
Hıhıı :d
Çok acıktıysam orta boy pizzayı çokda güzel yerim.
Bir orta boy pizzayı yerim.
Acıktıysam 2-3 tane. Toksam zaten kokusu mide bulandırıyo bende
2 dilim sonra kesiyor beni
Pizza Hut olması gerekiyor Dominos falan sevmiyorum.
10-15 dilim gömerim rahat.
Resimdeki bütün dilimleri yiyebilirim
Bir iki dilimle olacak iş değil 💁🏻
Açken ben ben değilim 😪
Bir orta boy pizzanın yarısını tüketebilirim.
Orta boyda 5 dilim bitiriyorum
1 pizzayi yerim o kadar yani😂
En en fazla iki dilim...
2 orta boy iyi gider severim pizza acıktım 😜
Bedavaysa resimdeki hepsini yerim 😂😂
6dilim rahat gömüyorum😅🍕❤
Dahasını da rahatlıkla yiyorum rekorum 3büyük pizzaydı😅
Bir ısırık sadece. Dahası olmaz
10 rahat gömerim acımam
Bir oturuşta 3 dilim 😅🙈
en fazla orta boy. o çok aşırı açsam
Orta boy pizzayı tek başıma yiyebilirim
18 yedim limitsiz menüde
1 büyük boy pizza yiyorum
Bir oturusta iki pizza yemisligim olmustu
Açlığa bağlı minumum 3 4 dilim maksimum değişir.
orta boyu bitirebiliyorum..
Bir buçuk pizza yiyebilirim
4 dilim yiyebiliyorum. D 5 en fazla sanırım
Bişey kalmamışki zaten bir ortaboyu yiyiyon😂
Çok açsam yani 2 dilim yeter
3 ya da 4 değişiyor
Büyük boy pizza gömerim.
3 büyük boy pizzayı gömmüşlüğüm var.
Ortadaki kutunun hepsini yerim zorlansamda.
Large tamamını yemisligim var ♥️🤪🤗🥰
Orta boy pizzayı tek başıma yerim 😀
Dilim sayısı veremem çünkü baya gömerim pizzayı😂
Dilim az gelir jsjsj 3 pizza anca yeter
1 orta boyu tek basıma bitirebiliyorum
4 dilim o da çok açsam
Bir orta boy pizzayı yerim işte rahatlıkla
16 dilimi götürüyorum 😂
Bir kutu yiyorum en sevdiğim 😋
Çok dilim
Bitane büyük boy bro 😅
6 dilim rahat yerim
Pizza sevmiyorum
1-2 anca
2 ya da 3
4 5 anca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar