Tadı harikaydı bu arada. 90'lı yıllara hızlıca bir koşu gidip geldim.


Benimkiyle kapışır mı sence 😄Eline sağlık az daha irmiği kavursan tam olacaktı 🤔
Töbest.. Seninkiyle asla kapışamaz bile...
Cevap
6Cevap
Afiyet olsun abi baya iyi olmuş. eline sağlık
Eyvallah kardeşim. Cumartesi bi daha yapacağım. Bu defa dondurmayı içine gömeceğim. 👍
Yarasın abi iyi olur
İrmik helvasını sade bile seviyorum ben. Ama genelde tercihim fıstıklı irmik helvası. Dondurmayı yanına yakıştırmıyorum ben şahsen.
Ne yani, bu yakışmamış mı? Neyse bi daha ki sefere içine gömecem dondurmayı..
Teşekkür ederim. 👍
Kajuluyu ilk defa gördüm. Ellerine sağlık bro
Kaju, şekeri bastırmak içindi. Çiğdir o kajular.
Hayatımda hiç irmik helvası yemedim, tadı cidden herkesin damak zevkine uyacak türden mi yoksa sevmeyen insanlarda olur diyor musunuz
Bir tık daha kavursan efsane olurmuş. Eline sağlık
Sağol kanka da. Bence çok iyiydi. Az daha kavursam akışkanlık özelliği gidecekti. Su gibi akacağı yerde kapattım.
Valla tadı güzel olmuştur birleşim iyi. Fıstıklar kavrulduysa hele
"Ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca" diyorum 😒
afiyet olsun güzel gözüküyor
Evet, tadı da güzel ve şeker komasına girimesin diye Kaju ile destekledim. 😁
Güzel gözüküyor. Ellerinize sağlık.
Ben helvayı severim, ama sade olsun.
hayırdır kim öldü
Offf diyorum irmik helvasına bayılıyorum
Bana da bir tabak göndersene 😀
güzel görünüyor
Nefis duruyor
Afiyet olsun
Güzel olmuş
canım çekti
Eline sağlık
Güzel görünüyor
Ben de istyoreee
Gayet iyi
Harika olmuş onun bunun cocugu ellerinine sağlık
Güzel olmuuss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar