Sabah saatlerinde kahve içmeyi seviyor musunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Sabah saatlerinde kahve içmeyi seviyor musunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Arabalarin farları yanıyor, sanki akşam gibi. Ve bir erkek değil bayan kol çantası da var masada.
Evet severim ama yasak o yüzden icemiyorum.
Dikkatine hayranım senin
Çay içerim, kahve değil. Çay iyidir.
Cevap
10Cevap
Kesinlikle çok severim.
Evet seviyorum
Hayırdır, misafirin mi geldi onu mu karşıladın? Senden her şey beklenir gadalara gelesice 😂
Herkese kapim açık dostum
Canım Çekerse Ve Uyanamazsam Evet
Ben Kahve mi Canım Çektiği Zaman İçerim
Bağımlı Değilim dir
Genel olarak kahve sevmiyorum, her sabah mutlaka çay içerim.
hiç sabah kahve içmedim
genellikle gece yarıları içerim kahve
Sadece sabah saatlerinde değil, hiçbir zaman sevmem ben kahve.
Fotoğrafta akşam olmuş sanki...
Yok sabah kahve içmeyi sevmiyorum.
7/24 filtre kahve hariç tüm kahveleri icebilirim ❤️bayılırım❤️ kahve ❤️ben 😊
Süper
😊
Köpeğiyim , her sabah 350 ml sade filtre kahve 🤤
Yapan olursa severim ama kendim kalkıp yapmam
İlk yaptığım iş kalkar kalkmaz 😄
Güzel oluyor uykumu açıyor
Kahve sevmem sabah saatlerinde hiç içemem.
Evet artık seviyorum güzel oluyor
her sabah filtre kahve
Güzel bi kahvalti ve çay
Çaydan sonra kahve içerim
Sabah içmem
Evet severim
Evett
Evet
Tabi kideee
Evet severim
Evet her sabah ☕
Ben çay seviyorum.
Bazennn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar