Ben evet, şöyle uça zıplaya gidiyorum kahve içmeye 🤸🏻♀️🏃🏻♀️

Ben evet, şöyle uça zıplaya gidiyorum kahve içmeye 🤸🏻♀️🏃🏻♀️

Evet bayılırım Türk kahvesine
sabah akşam içerim ☕😋🤤
kahveye her an bayılırız aşko
Dimi aşkoo
Günaydın tam şimdi içiyorum🙃
Afiyet olsun aşko
Cevap
12Cevap
Seviyorum ama hergün hergün içince bir özelligi kalmıyor.
Nespresso’nun degişik tatdaki tabletlerini alıyorduk, ülkedeki fiyatlardan artık kısdım.
Çaydan hiç bahsetme sırf hamballık.
Merhabalar hanımefendi
Kahvesiz bir sabah düşünemem
Keşke 10 saat önce deseydim bu kahve baya köpüklü bunun falına bakardım 😊😊
Çok severim, eve gideyim uyumadan önce hemen kahve yapacağım
Tercih etmiyorum aşkom.
kahve de olmasa ayakta duramam sabah aksam ögle nsürekli kahve içiyorum
Uyanır uyanmaz içemem ama işe gelir gelmez hemen yaprım
Evet ama kahvaltı sonrası
ben pek kahve içmem çay olursa olur
Günün her saatinde severim
Bayılıyorumm içmeden kendime gelemem
Kahveler icilsin keyifler çekilsin
Stres seviyesini arttırıyormuş diye duydum
Kahve arkasına çay 🕺🕺
Evet bayılıyorum ☺
Öğlen severim
Çok severik
Hemde nasıl
Çaydan devam
evet olabilir
biz kahve kadiniyiz
Hayirr
Yok içmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?