Bence biraz doğruluk payı var🙄 Şu pilavın mevlüt pilavlarından daha lezzetli (ben demiyorum yiyenler diyor) olması için senelerce uğraştım ama başardım🤤.
"Pilavı güzel yapan her yemeği güzel yapar" derler. Sizce doğru mu?
"Pilavı güzel yapan her yemeği güzel yapar" sözü, genellikle bir kişinin bir konuda ustalaşması ve bu becerinin diğer alanlara da yansıması anlamında kullanılır. Ancak bu söz her zaman doğru olmayabilir. Örneğin, bir aşçı pilav yapımında uzman olabilir ancak tatlı yapımında aynı başarıyı gösteremeyebilir. Yine de genel olarak, bir kişinin belirli bir alanda başarılı olması, diğer alanlarda da yetenekli olacağı anlamına gelebilir.
Bence doğru değildir. bu bir deyimdir sanırım. çünkü pilavı yapıyor diye bilmediği yemekleri yapamaz doğal olarak. ki bir kişi güzel yemek yapıyorsa da bunun pilav ile ilgisi yoktur bence
Bu soruyu görünce üzüldüm. :D Ben pilav yapamıyorum ama her yemeğim güzeldir. Şimdi pilav yapamıyorum diye yemek becerim sıfır mı? Bu bence yalan çünkü katiyen katılmıyorum. :D
Pilavı güzel yapip diğer yemekleri güzel yapamayan insanlar tanıyorum ama pilav diğer yemekler gibi değil tutmadı mı tutmaz ya az haṣlanır ya çok haṣlanır ya lezzeti kısa olur ya dibi tutar vs. pılavı herkes yapamaz o yüzden. Diğer yemekleri herkes yapabilir bence.
Hiç alakası yok el lezzetiyle alakalı asçıyim her yemeğim nerede kusursuz lezzetli olur zamanla yaptığım için ustalasmadim ilk yaptığımdaki lezzet neyse şimdide aynı tek biseyim var asla tarife uymam genelde malzeme azaltır çoğaltır ya da ekler çıkartırım örnek vermek gerekirse sütlü şerbetli tatlilarda şekeri en az yarım bardak eksik koyarım ve pilavdaki sırrım da pirinci çok iyi duru su alana kadar yıkamak fazla nisastasi suyla gittiği için lapalasma olmuyor
Gayet güzel yemekler psstalar çörekler börekler yapıyorum ama pilavı her zaman tutturamiyorm elimin ayarı yok ondan sanrm. Ek açması börek bile yapıyorum ama pilavda çoğu zaman sınıfta kalabiliyorm maalesf
Ellerine sağlık canım 😋 valla şimdi kendimi övmek gibi olmasın ama pilavı da bir harika yaparım yemek yapmayı çok seviyorum fırsatım oldukça yapıyorum mutfak kafa dağıtmak için çok güzel bir alan..
Öyle derler ki bende de öyle oldu ilk yaptığım pilavdı şimdi herkes çok beğenir yaptığım yemeği yani hakkımı yedirmem gerçekten lezzetli oluyor yemeklerim
Lisede bi çocukla bulusmustugum ve ilk buluşmada deli pilav yaparım mantı açarım sarma sararım diye kendimi övdüğüm sonrada çocuğun bucak bucak benden kaçtığı bir anımı hatırlattın 🤣
Evet gerçekten öyle polis bir eniştem var adam bir pilav yapıyor tane tane ve hepsi inci gibi lezzeti takdite şayan. Haliyle yaptığı yemekler de mükemmel oluyo
Ben güzel yaparım, hiç bir zaman da uğraşmam gerekmedi. Mutfakta ki tek yeteneğim de pilav başka yemekleri asla yapamam evde pilavı hep bana yaptırıyorlar.