Karpuzun kilosu 30 liradan satılıyor. Bu sene hiç karpuz yediniz mi?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Karpuzun kilosu 30 liradan satılıyor. Bu sene hiç karpuz yediniz mi?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
- Hayır, yemedim: Bu yıl yaz daha gelmedi ki yiyeyim.
Kışın karpuz yenilmez ki🙄 Yemeyin, bekleyip yazın yiyin, daha iyi😋
Sağlık bakımından diyorum, ucuzluk bakımından çok da bi şiy beklememeli:
Köyde yaşıyorum yazın tarlada çıkıyor beleş alıyor herkes 😂😂
Oh valla ne güzel nereyse ora bende geleyim yazın
Bu sene daha henüz karpuz yemedim ama geçen sene Alanya yazlıkta kalırken ortaklaşa karpuz alıyorduk komşularla beraber hatta Almanca bir komşumuz var sağ olsun herkese alıyordu kavun karpuz herkesin masasına bıraktım kimse kimseden istemesin diyordu
Bakın ülkeyi getirdikleri nokta bu işte insanlar karpuz alırken bile ortaklaşa karpuz almaya başladı
Teşekkür ederim
Rica ederim
Selam gadası hayır son zamanlarda hiç karpuz yemedim. zaten her şey o kadar pahalı ki sadece karpuz değil çoğu meyve sebze hatta yemekler çok pahalı. en son da paynire zamn gelmişti sanırım yani ülke olarak zaten alıştık. bende sadece canım çekese yiyorum yaz aylarında bunun dışında karpuz ya da kavun yemem. zaten meyveler ile pek de aram yoktur.
Cevap
47Cevap
Evet Hayat pahalı ama abartmayın, her Sene daha Mevsimi gelmeden ilk çıkınca yok Eriğin kilosu 1000tl, Karpuz şukadara satılıyor. Bekleyin, asıl hasat zamanı gelince her Sene ucuzluyor, bunu bilmemkaçbin kilometre uzakta yaşayan gurbete olan ben biliyorum, siz mi öğrenemediniz. 😄
Dalga mı geçiyorlar ulan zaten 1 karpuz en az 3-4 kilo et mı alıyoruz meyve mi alıyoruz. Artık eskisi gibi sürekli yiyemicez. Eskiden kilosu 50 kuruş 1 tl olurdu kocaman karpuzu 10 tl alırdık
Henüz karpuz almadım, zaten bu mevsimde karpuz yemem.
Uzun zamandır meyve yemiyorum 4 5 ay olmuştur.
Kış meyvelerini hiç sevmem yaz meyvelerinden en çok eriği çağlayı ve vişneyi severim. 😋
Erik ve Çağla ağaçlarda var koparıp yiyorumda vişneciğime daha çok var.
Afyon vişneyi beklemedeyim.
1 ay sonra kg fiyatı 3 tl ye düşer... Eğer aş ermiyosan bence biraz daha bekle ya da çok zenginsen burada ne soruyon git ye
Çeyreğin çeyreği kadar karpuz yedim lanet olsun ufacık karpuza 40 lira verdim demekki bütün alsaydım 200 lira tutacaktı 😬
🤣🤣 kanka karbuza 7 paydaş girecez burada kişi başı bir dilim düşüyor karbuzu kasaba parasını paydaşlar verecek para biriksin az kaldı
Yemedim çünkü mevsimi değil kabak aşısıyla yapılan karpuz benzeri şeyi yemeyide kimseye tavsiye etmem yazın 5 tllere düşer kilosu.
Daha yemedim. Bir iki aya ucuzlar, zaten mevsiminde tüketmek çok daha iyi ve sağlıklı bir tercih
Yedim, tadıda güzel ama yaz karpuzunun tadı bir başka✌🏻
ne karpuzu allasen? daha kış ayındayız. ben her yıl hazirandan önce karpuz yediğimi hatırlamam. tabi ki pahalı olur bu mevsimde
Evet yedim. Kocam da calışıyor bende. Paramız yetiyor.
Ha iyi bari
🙏😅
Sanırım bir dilim karpuzu ortaklaşa alıp bölüşerek yeriz, durum bunu gösteriyor
Karpuz Temmuz Ağustos gibi tarladan harman edilmeye başlar biz daha nisandayız. Dolayısıyla yemedim.
3.4 kişi birleşir aliriz kurban keser gibi bisey olmaz
bizim burada en fazla 50 kurus 30 lira nedir ya
Bi defa yedim bir karpuza 300 tl verdim içime oturdu
Görsel harika yalnız 🙄 henüz yemedim bu sene..
Karpuzun zamanımı geldi karpuz yiyeceğiz ne saçmalık😂
KYÖ hastaları dışında saçma bir aktivite. Daha zamanı gelmedi.
Henüz yemedim çünkü şimdikiler tatsız olur biraz daha zamanı var onun
Karpuz pek aradığım meyve değil zaten. Kavunu daha çok severim. Kavun özledim...
Karpuz şu an sarmaz ya, yaz sıcağına olacak yoksa fiyatı uygun günümüzün şartlarıyla
Yedim evet. Fakat sadece kokusu karpuz. Tat yok.
ne garpuzuuu ganalizasyon borularını 40 yapar ve milliyetçi hareket partisi iktidar
Mevsiminde yemeyi tercih ederim.. Keyifli akşamlar.
Havalar ısındığında ucuzlar sanırım, tabii inşallah 😂
Yemedik bu gidişle de yiyemeyecğiz resmen fiyatlara bak ya..
Yemedim bugün dışarda gördüm bi canım çekmedi diil yani
Onun tadı yoktur şu anda. Tam mevsiminde tadı daha iyi olur
Zaten bütün karpuz bizim eve fazla geliyordu. Şimdi dilim dilim alıyoruz.
daha montla dolaşıyoruz ya ne karpuzu onlar ithaldir zaten ondan pahalıdır
Yerden yere değişiyodur bence bizim burada 8 tlydi geçen yaz
Evet ger hafta 5 lira düşerek alacak hale geliriz inşallah
Karpuz ve eriğe bayılıyorum. Artık ucuzlasın da alalım
Daha zamanı değil her yıl böyle yüksek fiyattan satışa çıkıyor yazın cüzi miktara düşüyor.
2 ay sonra yerim ucuza yerim. 30 tl verilir mi karpuza
Şaka mısınız arkadaşım. biri kiraz gösterir biri karpuz diğeri erik. Bu mevsimde yenir mi bunlar.
Henüz yemedim. Gerek de yok bence zaten. Henüz tatlanmamıştır.
Fiyat normal. şu an mevsimi değil. Yiyecek olan bir zahmet zamanını beklesin.
Her sene bu fiyatların ön plana çıkarılması kadar saçma bir durum daha yoktur. Henüz zamanı bile değil, yenmez ve o fiyatlar düşecek 7-8 liraya kadar düşer.
Niye yiyemedin sen. 1 Ocak 2023ten beri evin önünden petrol fışkırıyor bizim. Bidonlara doldurup doldurup satıyoruz
Yemedim seçmenin dikkat etmesi gereken fiyat artışları oyumu buna göre kullanacağım ve bu sefer Kemal Kılıçdaroğluna oy vereceğim
Gece gece su içince buğazı şişen birisi karpuz mu yer hem bu havalarda mevsımi gelsin daha iyi yerşey mevsiminde güzel
Fakirin yüzü gülür mu? Yemedik
Gülmez
A karpuz varmış unuttum yaz olsun bakalım fiyat ille düşecek
Aynen havalar ısınsın düşer illa ki
bu sene dediğin daha havalar bile açmadı. mayısta bende bahçeye ekeceğim. şu anda yetiştirilen ya da ithal gelen karpuzun tadı lezzeti olmaz. boşuna almayın. kızgın güneşi görecek. :)
O 30 tl 5tlye düşer merak etmeyin karpuzsuzluktsn öldünüz mü tatlanmamistir bile daha
Yedim yemeye devam ediyorum ama genelde kavun seven biriyim
Daha yemedim çok severim ya suyunu özellikle
Yemedim pek aradığım bir şey değil
Bu yıl henüz yemedim de geçen yıl yemiştim 2022
Henüz mevsimi gelmedi
dün yedim , 90 liraya almışız
Karpuzun tadını unutur mu insan 😅 Unutturdular
Bir karpuza 158 lira ödedim dün
Karpuz yedim, Migros'tan alıp.
Biz dilimiyl satıldığina şahit olduk
hayır, bu sene karpuz yemedim.
Karpuz sevmem, bedava olsa yine de canım çekmez
Yedim de ithal karpuz güzel değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?