
BİM'in son kampanyasında 1 kg kıymanın 89 liradan satılacağı açıklandı.

BİM'in son kampanyasında 1 kg kıymanın 89 liradan satılacağı açıklandı.
Markette satılan kıyma yağlı oluyor. Pişirince küçülüyor et kalmıyor. Kasaptan alıyoruz.

Dürüst bir firma markayı da Etse et yapmış. Etse et işte daha ne istiyordunuz der gibi.
😅😅😅
Cevap
4Cevap
Şüpheli bir durum. ben yemediğim için almam.
Bizim aylık alışveriş yaptığımız kasabamız var. Marketten et almam asla..
ne Eti olduğu bile belli değil.. birkez yanıldım aldım yiyemeden çöpe attım iğrençti
mahalle kasabından almayı tercih ediyorum. miktarı azaltır, kaliteden kaçmam.
Kıyma değil başka bişey o bi kere aldım beğenmedim
Şüpheli ama pahalı olunca da neden pahalı diyoruz 🤣
89 lira bulsam peynir ekmek alırım sabah kahvaltıya
Kendi mahalle kasabın dan alıyo gözümün önde paça etden çekiyor
Hayır ben alıp yemiyorum.
BİM 101 şoktan et alıp yemek mi asla.
Neye inanayım bilemiyorum ki artık.
Alan alir nolcakk
Artık yenmez
Bimin kiymasi alınmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar