Kuru bamyanın kilosu 850 lira olmuş. Kuru bamya yemeklerini sever miydiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Kuru bamyanın kilosu 850 lira olmuş. Kuru bamya yemeklerini sever miydiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Hayır ben hiç yemezdim zaten tadını da sevmem hiç bir şekilde kokusu bile kötü. ama zaten şaşırmadım ülke de ucuz bir şey kalmadı hiç. altın alır gibi artık yemek fiyatları oluyor. her şeyin de en kötüsü ama en pahalısı bu ülkede sanırım. kimse de demiyor ekonomi kötü diye
Kuru bamyayı bilmem ama kuru soğan 20 tl. olmus yazık bize soğan ekmek bile zehir oldu artik
Yok yemedim hiç gerekte yok muş fiyata bak altın fiyatına yaklaşmış
Cevap
7Cevap
Sevmem. Bamyanin her çeşidi bizim aile de yasaktır
Abi yok artık 🙄 bamyaya o kadar para verilir mi hiç yuh
Bamya ile pek aram olmadığı için beni bağlamıyor 😅 Ama bu fiyatlara gelmesi vicdansızca
Ulan toplasan 4 5 yılda bir yerim oda altın değeri kazanmıs
çok severim.. limonluca.. bamya yemek de lüks oldu artık..
Hayır sevmezdim, zaten sorun değil bahçemizde bolca var. İsteyen varsa iki katı fiyatına verebilirim😂
severim de sanirm artik sevmek yetmiyecek gibi duruyor
Severim tabii ki bamya düşmanı değilim seviyorum😂
Neyseki bizde kimse bamya sevmiyor 😅
Evet güzel severim de ✌️
Bamya sevmiyorum Allah'tan 😂
Sevmem gerek duymuyorum.
Ben hiç sevmem
Bamya ağzıma sürmem
Hiç yemedim
Severim
Sevmem
Bamya derken sende mi gadası
Hiç sevmem
en sevmedigim yemek
Çok severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?