
Altının değeri bile bu kadar hızlı yükselmiyor. Yatırımı buna yapmak lazım

Altının değeri bile bu kadar hızlı yükselmiyor. Yatırımı buna yapmak lazım
Bu yaşıma kadar hiç kuru bamya yemedim tadının nasıl olduğunu bilmiyorum. Kuru bamyanın pahalı olması beni fazla ilgilendirmiyor. Kuru bamyayı bırak taze bamyayı da çok sevdiğim söylenemez
Bende öyle hiç sevmiyorum. Sevenler düşünsün diyelim :))
Aynen 😊
Saçma sapan şeyler şunu yemek yerine mis gibi et sofrası kurarım lüks mekanda üstelik cebimde para da kalır hem karnım güzelce Doyar hem et ihtiyacımı karşılamış olurum hemde midem bayram eder bunu yesem midem küser aq
Ben kuru bamya çok severim ama ufakları bile gereksiz pahalı
Kuru bamya hiç yemedim ama sebzelerinin kurutulmuşhalleri pek ilgimi çekmiyor. Boşuna zamlanmasın
Cevap
30Cevap
Hayır ben hiç sevmem ve tüketmem. ayrıca bedava olsa bile almam
Kuru Evet severim çok değil ama arada arada yaparız. özellikle nohutlu bamya yemeği çok güzel yaparım. ne yazık ki Herşeye çok fazla zam geliyor sadece bamya olsa keşke. mesela kırmızı et gibi insanlar çoğu şeyi alamıyor artık
maşallah sen de her yemeği yapıyorsun ya bi restaurant açsınlar sana 😂
Teşekkür ederim. benim resturantım evde 😅
senin gibi her yemeği yapan, yemek yapmaktan zevk alan bekar biri varsa bana gönder ya 😂 o yemek yapar ben bulaşık temizlik filan yuvarlanıp gideriz
Ne anlamalıyım yani bundan 😅
sen anlaman gerekeni anlamışsındır ya 😂
Tamam benim gibi birini bulmaya çalışırım senin için. tabi varsa😅
Ah ah 😄 ne zaman bitecek diye bekliyorum hahaha
senin gibisi yoktur da benzerin varsa iyi olur ya hahah
@BirazAgresif neyin bitmesini bekliyorsun 😅
@uyuyangüzel_00 biz en iyisi daha uygun bi yerde devam bence 😂 @BirazAgresif kardeşimiz de bildirimlerimizden kurtulsun 😂
@uyuyanguzel_00 sohbeti takip ediyorum hani bildirim geliyor yaaa 😄
@16Tolga1989 bencede insanları rahatsız etmeyelim 😅burda bitirelim 😅
@BirazAgresif tamam gittim 😅
Evet sizi çaya alalım bı konuşun bakalım 😄
@16Tolga1989 yazamam mektup falan 😅
@BirazAgresif siz çıkın çaya banane😅 ben yazmıyorum artık siz devam edin 😅
Taze bamya yazın 80 liraydı, 5 kilo alsaydık 400 TL ye bir kilo kuru bamya yapardık.
5 kilodan nası 1 kg yapıcan. %80-90 ı sudan oluşuyor sebzenin gerisi lif ağırlıgı. en az 12 kg taze bamyayı kurutman lazım 1 kg kuru elde etmek için. o da yaklaşık 1000 tl eder. kış günü zaten bamya bulunmaz. kurusuna 2000 tl fiyat gayet normal babasının hayrına kurutacak değil adamlar 12 kg taze bamyayı.
@acayipadamm Hocam siz bamyacı mısınız? Bu kadar kasmayın, altı üstü soru yani. Gülün geçin
@birazagresif
değilim ama manipüle ediyosun milleti. anlamayan kekler de yiyor.
@acayipadamm Ne gibi manipüle ediyorum haber paylaşmak mı manipüle etmek dediğin
taze bamya zaten 200-250 TL, kurutunca hafiflediği için daha çok geliyor kiloda normal ayrıca bi kg hıyar 90-100 TL oldu bu ne ki
Ben bamya çok severim ama bu fiyattan sonra sevmemeye karar verdim
kurutulmuş alıyorsun boru değil. %90 ı sudan oluşur sebzelerin çogu zaten. yaşına göre kıyaslayınca 250-300 e gelir. kış günü nerden bulcan bamyayı. fiyat abartı değil gayet normal. 1 kg kuru bamya 9-10 kg yaşına bedel gelir.
Her seçimde onu halkçı zannedip Tayyip beye oy verenler sağolsun.
mevsiminde taze bamyanın kilosu 80 tl idi. %80-90 ı sudan oluşuyor sebzenin gerisi lif ağırlıgı. en az 12 kg taze bamyayı kurutman lazım 1 kg kuru elde etmek için. o da yaklaşık 1000 tl maliyet eder. kış günü zaten bamya bulunmaz. kurusuna 2000 tl fiyat gayet normal babasının hayrına kurutacak değil adamlar 12 kg taze bamyayı. + nakliye + aracı komisyonları var.
@acayipadamm 80-90 ucuz mu? Bu fiyat 2000 Euro'ya yakın asgarî ücret alan avrupa ülkelerinde bile yüksek.
Severim bamya ama yıllardır yemiyorum yıllar önce yerdim yoğurtla herkes sevmez pek ama hoşuma giderdi. Soruyu görünce epey zamandır yemediğimi farkettim.
Bizde daha ucuz 😂😂ve çok yemiyiz yinede 😂
Kurusunu sevmem. Yazdan çicek bamya alırım böyle düğme gibi, difrize koyarim. Benim dondurucumda bir hazine yatiyormuş meger
kuru bamya üretimi çok zor bir şey.
ayrıca ağırlığı az olan bir ürün olduğundan fiyatı gayet normal
Bamya ile pek aram yoktur ama bu fiyata çok kızıyorum sevenler için kötü durum böyle rezalet fiyat mi olur Be
Oha aq altın yerine kuru bamya atın köşeye fbxggbgn
Neden
Sadece eskiden gittigim dugunlerin yemeklerinde oldugunda yiyordum , yoksa ozellikle yapip yemem.
Kuru bamya yemedim ama tazesini yapıyorum. Ekşili filan güzel oluyor.
Bunu görünce dünkü izlediğim bamya videosu geldi aklıma biliyo musun o videoyu 😂🤣
Çok severim ama küçük olacak. Annem de yemeğini çok iyi yapar.
Kilosu 800 ₺ iken bile çüş demiştim, şimdi çüş eşek oğlu eşek diyorum. Neyseki tazesi uygun fiyatlara alınabiliyor.
Sevmiyodum ama faydası için birazcik yiyodum artık hiç yemem bu fiyat ne yaa
Normalde bamya sevmem.
Ama Konya'da kuru bamya çorbası içmiştim. Harikaydı 😋
Bamya ile arası olan üzülsün buna da yeterince sorunum var zaten
Çok sevdiğim bir yemek ama uzun zamandır yemedim ama bu kadar da para vermem
Cok pahali ama 1kg kuru bamyayida 1 kis yersin :)))
Herkes sevmem yazmış nasıl ya tadı çok güzel ama 2.250 tl vermem kilosuna skhdjdj
mevsiminde taze bamyanın kilosu 80 tl idi. %80-90 ı sudan oluşuyor sebzenin gerisi lif ağırlıgı. en az 12 kg taze bamyayı kurutman lazım 1 kg kuru elde etmek için. o da yaklaşık 1000 tl maliyet eder. kış günü zaten bamya bulunmaz. kurusuna 2000 tl fiyat gayet normal babasının hayrına kurutacak değil adamlar 12 kg taze bamyayı. + nakliye + aracı komisyonları da var içinde. 12kg bamya almış kadar oluyorsun 1kg kuru bamya alarak.
Doğru haklısın ama ben o 2.250 tlyi bamyaya vereceğime başka bir şeye veririm ya. Bu bilgiler için de teşekkür ederim sayenizde yeni bir şey öğrenmiş oldum.
rica. işte dediğim gibi taze 12 kg almış oluyosun aslında. yani 120 gr alsan zaten 1kg taze bamya almış gibi olursun o yüzden fazla geliyor fiyat.
Evet çok severim ama biz kuruturuz kendimiz bu fiyata kimse alıp tüketmez.
Talep azalınca fiyat ters orantıda yükselir kaç kişi yiyordur ki bamya hiç sevmem ben de
Üretimi arttırmadan Ortadoğu'nun cümle göçmenini ülkemize alıp enflasyonu uçuranlar utansın. Bunlar daha iyi günlerimiz...
Bende yazdan kurutulmuş var jsjsjs hemen dövize götürüp çözdürcem ansns
Bamya yemem. Keriz silkeleme itemi bence kuru bamya.
Bunu kim yiyor yahu🤭
Tazesini de sevmem zaten
baya corbasi yapilir konyada cicek bamyadan mukemmeldir
hayır sevmem aslında tohumları alın kendiniz ekmelisiniz bahçeniz varsa
Yüz trilyon yapasalarda süper olsa serbest piyasa kalkmalı bir halta yaramıyor.
Taze de yemem kuru da ıhhh
Bedava olsa bile yemem
Ne kadar pahalıymış hiç yemedim
Tavsiye ederim derim çok güzel
Hiç sevmem isterse 1 milyon olsun
Ben bamya yemiyorum niye belirttinki fiyatını ozellikle sebzecilere zarar ettirirsin benden demesiii
Senin için mi soru soruyorum niye ben. Zarar niye ettireyim bir soru sordum diye. İyi misiniz ya
Evde var bundan, ben sevmiyorum. : /
Bamya yerim ama bedava bulursam
şaşırmışlar
zaten sevmem bamya yemeğini de
Kuru muru hiç sevmiyorum
Bedava olsa yemem kuru sevmiyorum
Bamya en sevdiğim yemek
En sevdiğim kuru bamya çorbası
Bamya sevmem
Kuru bamya mı varmış? 😃
Hayır sevmiyorum.
Ben çok seviyorum bamya çorbasını yereim
Zaten sevmiyorum isterse 10000 olsun 😒
Zengin sever kadınlara sor:)
Kuru yemiyorum
Bokunu çıkarmışlar
Sallamayın olum
Hiç yemedim
Iyy tadı da kötü zaten
Yemiyorum
Hayır sevmem
kim bamya yiyorki?
Bamya. Mı 🤢🤢🤢
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?