. Galeta unu köfteler için
. Tost
Ve bir çok seçenek varken çöpe mi atıyorsunuz?
. Tost
Ve bir çok seçenek varken çöpe mi atıyorsunuz?


Biz ekmekleri bayatlatıp yeriz. Önceki gün bir kaç gün idare edecek ekmek alırız. Bir gün sonrası bayatlamış ekmekleri eski bir krep tavasında ısıtıp yiyoruz. Yeni alınmış gibi taze oluyor. Diğer günlerde ışığında da hafif bayat oluyor. Ama en sağlıklısı bu hazmı kolay. Diğer türlü mideme oturuyor.
Ufacık bir kırıntı olsa dahi çöpe atılmaz bizim evde ekmek. Annem küçüklüğümüzden beri öyle yetiştirdi. Köfte için kullanırız, bazı tatlı börek vs için de kullandığımız oluyor ya da sokak hayvanlarına falan veriyoruz.
Tepside kurutup robottan geçiriyorum, un kıvamına gelince difrize atıp köftenin içine koyuyorum
Yeteri kadar ekmek alıp bayatlamasına fırsat vermeden mideye indiriyoruz.
Cevap
25Cevap
Bayat ekmek eğer çoksa ufaltıp fırınlayıp galeta unu yapıyorum köftelerde kullanıyoruz.
Eğer az ise küp küp doğrayıp tavada biraz çevirip zeytinyağı ve kekikle karıştırıp çorbaların yanında servis ediyorum
Yumurtalı ekmek yapıyorum. Pınar beyaz ve çilek reçeli ile yiyorum.
Üzerinize arta kalan yemekten döküp sokak kedilerine veriyorum
Evde artan yoğurt kovasının içine çorba ile birlikte katıp köpeklere veriyorum
Biraz süt karabiber kabartma tozu yumurta karıştırıp fırın tepsisi tabanına yayıyoruz üzerine malzemeler güzel pizza oluyor
Galeta unu yapıyoruz, bir kısmını da ıslatıp kuşlara veriyoruz 🐣
Genelde kurutup sokak hayvanlarına mama yapıp takviye yapıyorum 12 köpeğim var baktığım sokakta imkanım elverdikce besliyorum onları
En kötü huyumdur bir öğün önce ki ekmekleri bile yiyemem , değerlendirilse bile yiyemem. O yüzden yeteceği kadar alırım.
Benim bayat ekmek olmaz pek, olanı da buharda ısıtıp yine yenir, ya da martılar için ziyafet...

bu şerefsizlere veriyorum.
Masanın üzerinde ekmeklik içerisine koyarım. Çok fazla bayatlamadan çorba içerken tüketirim
Korulukta küçük bi gölet var , oradaki ördeklere veriyorum.
Kurutup rondoda çekiyorum sonrasında da köfte için hazır oluyor buzlukta
Ekmek bayatlatmıyorum, aynı şekilde sandviç ekmeğini de. Tarihine göre sayıyla alıyorum ve öngördüğüm şekilde günlük belli sayıda tüketiyorum.
maalesef ülkemizdeki cöpe atılıyor ihtiyaçım fazlasını almak mantıklı gelmiyor bana
Tavuk kırıntısı alıyorum onun suyu ve etiyle kedilere veriyorum
Küp küp kesip fırınlıyorum çorbalarda kullanıyorum
Kuşlara veriyoruz bazen bazen ise çöpe de atılıyor çok küflü olursa
Üzerlerine süt ya da yoğurt ekleyip sokaktaki köpeklere veriyorum✌🏻
Galeta unu ya da çorbaya ufaltip yiyoruz.😂
Yeniyor bi şekilde çorbaya falan hala artarsa buzluğa koyup köfteye falan
Yorumdaki herkes bayat ekmekleri değerlendirdiklerini bildiriyor. Eee bu çöplerin etrafında paket paket ekmekleri kim atıyor
Komşunun köpeğine yarıyor, bayat ekmek.
Kedilere veriyorum.
bayatlamış ekmekleri biz evde hepsini doğrayıp kavurup poşetleyip her çorbamızın içine atıp yiyoruz çokta güzel oluyor
Islatıp kuşlara veriyoruz
Kedilere çorba ile veriyorum hem onların karnı doyuyor hem israf olmuyor.🌸
Ya çorbaya ya da ıslatıp kediciklere veriyorum
Yumurtalı elemek yapıyorum
Tost yaparız ya da hayvan yem kutusuna atıyoruz
Yumurtalı ekmek veya tost.
Islayıp kuşlara servis ediyoruz yesin hayvancıklar
Evet mutlaka değerlendiriyorum
Ekmeğin bazı fabrika tipleri küflenmiyor.
Tost yapıyoruz
Ekmek tüketmiyorum genelde
Ekmek yemediğim için böyle dertlerim olmuyor
Bizim evde kolay kolay nimet çöpe gitmez
Buzdolabında saklıyoruz !
Evime ekmek girmeyeli aylar olmuştur. :D
Börek
Galeta unu yapıp dolapta saklıyorum.
Çorbaya atıyorlar
tost yapıyoruz diğer türlü köpüşlerimiz var
Bayatlayacak ekmek birakmiyorum
Sokak hayvanlarına veriyorum seviniyo yavrucaklar
Direk çöp bir yerime sokcak halim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?