Hangimiz fırından yeni çıkmış poğaçalara, böreklere, simitlere karşı duyarsız davranabilir ki?

Hangimiz fırından yeni çıkmış poğaçalara, böreklere, simitlere karşı duyarsız davranabilir ki?

Hayır değildir ben her zaman kahvaltı bile yapmıyorum. yani daha çok öğlen yemek yiyorum oda daha çok meyve ya da et gibi yiyecekler oluyor yani tabi ki bunların için de karb yine var ama imkansız değil sadece günlük alman gerekeni alman yeterli olur fazla karb a gerek yok
Karbonhidratlar, vücudumuzun enerji kaynağıdır ve özellikle sabah kahvaltısında karbonhidrat içeren gıdalar tüketmek, gününüzü daha iyi başlatmanıza yardımcı olabilir. Ancak, karbonhidratlı gıdalar tüketmek zorunlu değildir ve karbonhidratsız bir kahvaltı yapmak mümkündür.
Karbonhidrat içermeyen bir kahvaltı seçeneği, protein kaynakları, sağlıklı yağlar ve sebzeler içeren bir öğün olabilir. Örneğin, omlet yapabilirsiniz ve içine peynir, mantar, ıspanak veya biber ekleyebilirsiniz. Ya da avokado, somon, badem, ceviz, keten tohumu ve chia tohumu gibi sağlıklı yağ kaynakları tüketebilirsiniz. Bu sebzeler, yumurta veya diğer protein kaynakları ile birleştirilebilir.
Bununla birlikte, karbonhidratlı gıdaların tamamen kesilmesi sağlıklı bir beslenme planı için gerekli değildir. Vücudunuzun enerji ihtiyacını karşılamak için kompleks karbonhidrat kaynaklarından yararlanabilirsiniz. Bu nedenle, kahvaltınızda tam buğday ekmeği, yulaf ezmesi veya meyve gibi karbonhidrat kaynaklarına yer vermeniz sağlıklı bir seçenek olabilir.
Sonuç olarak, karbonhidratlı veya karbonhidratsız bir kahvaltı yapmanız mümkündür. Ancak, vücudunuzun enerji ihtiyacını karşılamak için sağlıklı karbonhidrat kaynaklarına yer vermeniz önerilir.
Karbonhidratlar çıkartılamaz vücudumuzun başlıca enerji kaynakları. Karbonhidrat seçimleri yanlış bunu söyleyebilirim. Mesela yağlı poğaçalar, börekler yerine haşlama patates çok daha iyi bir seçim.
#Karbonhidratlarbizim düşmanımızdeğil
Cevap
10Cevap
Pancake den poğaçaya kadar olan bir masaya beyaz ekmek koymak. Tam bir Türk kahvaltısı. Karbonhidratsız kahvaltı yapamam
Karbonhidratsız bir hayat düşünemiyorum. İlk öğünümde son öğünümde hiç fark etmez, olur çoğu zaman. 😄
Sadece kahve ictigim zamanlar da oluyor kahvaltı sevmem pek
Karbonhidratsız bi besin bulmak bile neredeyse imkansız
Evet o yüzden türkiyedeki hastalık oranları ortada damarlar tıkalı
Kültürümüzün temel taşlarından biridir. Terk edilmesi çok zor.
Ömrüm boyunca böyle sınırlamaların ya da takıntılarım olmadı hiç.
Karbonhidratları da çıkarınca gayet güzel doyuluyor. Uzun zamandır öyle kahvaltı yapıyorum
Millet karbonhidrat yiye yiye beyinleri hamurlaştı zaten biraz uzak dursunlar diyecem başka alternatif yok
Su boregi , 3 sigara boregi uedim..
Valla basim donuyor, kotu cok
Ben genelde simitsiz yapamıyorum 🙈
O masada neden benim tahtım yok acaba
Çünkü bizim ev değil kralim
Hshshd :D yaa
Poğaça yapıyorum ben şu an valla pişiyor
Ben de börek söylücem dışardan
Çay koydun mu
Birazdan koyucam
Zor ama imkansız değil
Imkansiz
Mümkün
Artık imkansız olmaya başladı 😂
bu da çok fazla yuj
İmkansız değil
Benim için imkansız
Değil be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?