Yeme & İçme Ödüllü sorum seni bekliyor: Hem lezzetli hem de protein dolu bir tatlı mümkün mü? (Sayfa 5) GingerCookie Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2731 Ödüllü sorum seni bekliyor: Hem lezzetli hem de protein dolu bir tatlı mümkün mü? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 58 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl bayıldım çocuklarıma sürekli kullandığım bir markanın bu kadar protein içermesi içimi ferahlatıyor 0 0 Yorumla
Ladylu Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 78% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 654 cevap paylaştı. Puding hafif ve çok güzel 0 1 Yorumla GingerCookie +1 yıl evet hem de pratik bir lezzet oluyor Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl tabii ki mümkün sadece ben yapmayı değil yemeyi sevenim 0 1 Yorumla GingerCookie +1 yıl Dr. Oetker Yüksek Proteinli Serisi çok pratik 2 dakikanı almaz yapmak :D Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl tabi ki mümkün, yüksek proteinli gidalarla nasil doyabiliyosak tatli da olur, tarif bilmiyorum mutfakta iyi değilim:( 0 0 Yorumla
Burcu3428 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 91% +1 yıl Bence olabilir hemde çok lezzetli olur 1 0 Yorumla
babasınınprensesi21 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 , eic 84% +1 yıl ikisini bir arada tutturmak zor bence 0 0 Yorumla
u8jwc0u8evjr Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 92% +1 yıl Şimdi evde vardı aklıma geldi yapıyorummmmm 0 0 Yorumla
BurakAnd Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 82% +1 yıl Gayette mümkün tani türk mutfağı buna çok uygun 0 0 Yorumla
CutAndAlwaysExposed Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 91% +1 yıl Protein tozu koy al sana proteinli tatlı 0 0 Yorumla
yasem06xy Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Mümkün olabilir belki ama bilmiyorum 0 1 Yorumla GingerCookie +1 yıl O zaman , Dr. Oetker Yüksek Proteinli Serisini denemeye ne dersin? :D Yorumla
birisiolurkendisi1 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Protein milkshake tek geçerim 0 0 Yorumla
Gececiyiz Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Daha henüz denemedim ama eminim çok güzeldir 0 0 Yorumla
otch00 Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Waffle olabilir mi meyve var içinde bolca 0 0 Yorumla
kendalliste_ Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl ceviz findik bal muz la milkshake guzel olur 0 0 Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı. Olmazmı örnek aşure olabilir 0 0 Yorumla
yaralı_gönlüm Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 73% +1 yıl Mümkün istedikten sonra neden olmasin 0 0 Yorumla
tatli_kedi00005 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 36% +1 yıl Tabiki mümkün yani elbette olabilir 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Yarışmaya katılan arkadaşlara başarılar diliyorum güzel paylaşım 0 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 , eic 41% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bunlardan aldım sam yapamadım nedense 0 0 Yorumla
rumeysayemis Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 80% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 312 cevap paylaştı. Eminim çok lezzetlidir deniyicem mutlaka 0 0 Yorumla
poyrazaci Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 374 cevap paylaştı. Mümkün müş teşekkürler ben bunu beğendim 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl kilo aldırmayan tatlı bilmiyorum ben maalesf adı üstünde bence tatlı 0 0 Yorumla
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Protein kek tarifleri var 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,7b cevap paylaştı. Hayır mümkün değil yok öyle bir tatlı 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bende becerebilsem mümkün olucak 0 1 Yorumla GingerCookie +1 yıl bunları hazırlaması çok kolay ve pratik. Eminim harika olacak <3 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
287Cevap
bayıldım çocuklarıma sürekli kullandığım bir markanın bu kadar protein içermesi içimi ferahlatıyor
Puding hafif ve çok güzel
evet hem de pratik bir lezzet oluyor
tabii ki mümkün sadece ben yapmayı değil yemeyi sevenim
Dr. Oetker Yüksek Proteinli Serisi çok pratik 2 dakikanı almaz yapmak :D
tabi ki mümkün, yüksek proteinli gidalarla nasil doyabiliyosak tatli da olur, tarif bilmiyorum mutfakta iyi değilim:(
Bence olabilir hemde çok lezzetli olur
ikisini bir arada tutturmak zor bence
puding çok güzel oluyor yaz kıs fark etmeden tüketirim
Şimdi evde vardı aklıma geldi yapıyorummmmm
San sebastian tek geçerim
Evet mümkün ama ben tatlı sevmiyorum
Kabak tatlısı iyi bence. Sebze tatlısı
yulaflı kurabiyeler güzel
Güzelmiş emeğine sağlık..
Kazandibi olabilirmi acaba
hazır tatlıyı mı övdün? fkfldl
Gayette mümkün tani türk mutfağı buna çok uygun
Künefe 😁🤩🤩🤩👌👌👌👌👌👌👌👌
Tavsiye ederim nefis bişey
Olabilir mümkün tabi neden olmasın
Tiramisu diyebilirim 😊🙏🏻
Protein tozu koy al sana proteinli tatlı
değil, mutlaka ters orantılı giderler (tatlı konusunda)
Mümkün olabilir belki ama bilmiyorum
O zaman , Dr. Oetker Yüksek Proteinli Serisini denemeye ne dersin? :D
Protein milkshake tek geçerim
Daha henüz denemedim ama eminim çok güzeldir
Waffle olabilir mi meyve var içinde bolca
Tadının güzel olduğunu düşünüyorum
ceviz findik bal muz la milkshake guzel olur
Mümkün bence hayatta her şey olur
Sütlaç tek geçerim tatlılar arasında 😳
Olmazmı örnek aşure olabilir
Mümkün istedikten sonra neden olmasin
Sufle olur mesela sütlaç olur
Magnolya veya önlem meyveler ile
Tabiki mümkün yani elbette olabilir
Yarışmaya katılan arkadaşlara başarılar diliyorum güzel paylaşım
Bunlardan aldım sam yapamadım nedense
Eminim çok lezzetlidir deniyicem mutlaka
Ilk firsatta deneyecem nasil birsey
Bilmiyordum bu ürünü denicem
Tatlıyla aram olmadığı içinn
Mümkün müş teşekkürler ben bunu beğendim
kilo aldırmayan tatlı bilmiyorum ben maalesf adı üstünde bence tatlı
Mümkün tabi neden olmasın demi
Protein kek tarifleri var
Denemek lazım güzel bence olmus
Doktor Oetker ile mümkün :)
vvvağğğvvv harikaaa:))) elinize saglik
Tatlıya bayılırım. Teşekkürler
Evett dogru 👍
Hayır mümkün değil yok öyle bir tatlı
İlk fırsatta yemem lazım 😉
baya guzel gozukuyor yarın almayı düşünüyorum
Spor sonrası tatlı gerçek ten ıyı geliyor
Paylaşım için teşekkürler
Evet mümkün cevizli bademli tatlilsr olabilir
Aşure hem lezzetlli hem protein dolu
Tatlı en sevdigimdir saglikliusa sorun degil
diyet yapanlar yorumsuz kaldı
Bende becerebilsem mümkün olucak
bunları hazırlaması çok kolay ve pratik. Eminim harika olacak <3