Tabiiki mümkün. Fakat ben bunu hazır aldığımız, pakette yazan tatlılardan değil de evde kendi yaptığım tatlılardan yola çıkarak yorumluyorum. Proteinli tatlı gayette mümkün ve harika.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Puding milkshake ve pankake. Hepsini çoooook severim.
Proteinbarlar niye var hem lezettli hemde Protein dolu özellikle içinde sığır jeletini olanlar mükemmeler dunya uzerinde esi benzeri yok
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Aslında sütlaç hem lezzet dolu hemde protein tek kötü yanı fazla şekerli içindeki pirinç bol miktarda protein barındırıyor sütte sağlık açısından önemli bir ürün yani hem çok lezzetli hemde protein dolu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
287Cevap
Mümkün tabi biraz şeker bolca ketçap birazda kakoa az birazda tuz
Güzel bir tarif olmuş artık taylı yemekten korkmayız
Tabiiki mümkün. Fakat ben bunu hazır aldığımız, pakette yazan tatlılardan değil de evde kendi yaptığım tatlılardan yola çıkarak yorumluyorum. Proteinli tatlı gayette mümkün ve harika.
Puding milkshake ve pankake. Hepsini çoooook severim.
Zaten 11 gr lık paket ne kadar protein varki
Sen varsın tatlım:)
Bu cevap Oscar alır:)
Yapmasını bilmesem de güzel paylasım vardır tabiki mümkün...
Bence yok öyle bir tatli Varsada benim haberim yokkkkkkk
Mümkün tabiki ve aynı zamanda çokta lezzetli
İştahım açıldı sabah sabah🤤😝
Vallahi bu devirde her şeyi yaparlar mümkündür yani İnanırım
Mümkün görünüyor:) ama bunu hazirlayacaj biri lazım ya
Pankek yap hem üstğne bal ya da reçel ya da çikolata sür
Tabikide mümkün youtubede bürsürü vidyo var senin damak zevkine göre ayarlayabilirsin
Tatliya hayir demeyen ben bu sorudaki cevapları cok sevdim denemeye gidiyorummm 😋
Tatlı içerisinde yüksek protein olması iyi mi okuyormuş sırf kalori zaten
Evet protein oranı tatlıda yüksek tutmak mümkün degil
hem lezzetli olması hem de proteinli olması mükemmel
Hiç bu açıdan bakmamiştim 😳 protein dolu bir tatlı 🤔🤔🤔
Güzel tatlı yapan kızlar bir adım öndedir :)
Kokolu puding proteinli ve lezzetli bir tatlı idare eder
Protein tozu ve doğal meyvelerle yaparsan mümkün tabiki
Karbonhidrat oranı düsük ve yulafla neden olmasın :)
mümkün tabi neden mümkün olmasın ki
Bu bence sayesinde öğrendik ki mümkünmüş
Enfes lezzetler doyum olmaz bunlara
Olsa da yesek :)) Keyifli olurdu
Tatlı olsun da :) Benim olsun
Okudum hepsi bir birininden leziz
O kadar şey yazılmışki ben hem tatlı hem protein hem temiz karb artı lif besinimi güzel karşılayabiliyorum reçete vermemmmm
Proteinbarlar niye var hem lezettli hemde Protein dolu özellikle içinde sığır jeletini olanlar mükemmeler dunya uzerinde esi benzeri yok
Aslında sütlaç hem lezzet dolu hemde protein tek kötü yanı fazla şekerli içindeki pirinç bol miktarda protein barındırıyor sütte sağlık açısından önemli bir ürün yani hem çok lezzetli hemde protein dolu
İnsan sağlığına zarar verecek katkı maddeleri yok ise iyi var ise kötü bence yediğimiz içtiğimiznherşeyde bunu dikkate almalıyız
açıkçası iğrenç gibi görünsede ıspanaklı kek yapmayı deneyin gerçekten çok güzel oluyor ıspanak tadı gelmiyor
Vallaha ekonomik durumlardan ne olursa yiyoruz mesela ben yeşil mercimek asla sevmem ama bugün pilavını yqptm ve yedim neden çünkü yok
Tatlı benim vazgeçilmezim özellikle lezzeti damağımda kalanlar favorilerimin arasına girecek gibi gözüküyor ilk tatlı krizimde deneyeceğim
Ahh ilk defa gordum bak denenir bu ah
Eveeet chia tohumlu, yoğurtlu, meyveli bir tatlı yapılabilir
Dr. Oetker ile mümkün sanırım
mümkün mümkün :D Tatlısız asla derken yanında protein olması şahaneee <3
kıymalı ya da kurufasulyeli laz böreği enfes tatli
Yulafla her şey mümkün mantı bile yapıyorlar nede olsa değil mi
Bayılıyorum hepsine gerçekten çok güzle ve lezzetli bir bence olmuş👏
Olsa varyaaa sabah ogle aksam kizlar hepsini bitirir
bemce cennet hurmasını blend edin içine biraz kakao yağı azaltılmış mis gibi puding yahuu
Hem yüksek proteinli hem de sağlıklı bir tatlı olduğunu düşünmüyorum.
baya ilgi çekici geldi
hangisinin tadı daha güzel
Padişah lokumu der susarım bol krema we bol hindisdan veririm off diyorum
Bu mümkün değildir.. 😄🙀
Dr. Oetker ile mümkün 🙈
Kaslardan değil yağlardan gitsin protein önemli👍
aynen öyle, protein ağırlıklı beslenmek çok önemli
Evet Dr. Oetker ile mümkündür.👍
bence de, Dr Oetker sağ olsun 🤩
Protein bilmem ama tatli çok severim 😊
tatlıyı kim sevmez ki 😎
İlk fırsatta deneyeceğim.
Tatlıya aram yok ne yazık ki lanet olasıca şeker var
Mümkün ama benim umrumda değil tatlı tatlıdır benim için
Tavuk göğüsü vb gibi fındıklı fıstıklı ya da bol sütlü tatlılar mümkün
Teşekkür ederiz çok güzel paylaşımlarınız var...
Bu soruya pasta diyorum yumurta ve süt giriyor isteğe kalmış meyvler vs
Evet mümkün kakonyerinie çiklatalı pro kullanilabilir yulaf kullanlabilir öuz üzüm vs
Evet mümkün fındık fıstık ezmeli ve protein ağırlıklı besinlerle gayet güzel olur
Bence var güzel ama özel bir tatlı tarifi zor ama imkasiz değil aşk adı