evet tabiki buna sütlü tatlıları örnek verebiliriz ya da sütlü kekler onları yaparken yumurta kırıyorsun hayvansal gıda olduğu için protein adı üstünde sütlü tatlı sütlü kek bunlarada doğal olarak süt kattığın için oda protein oluyor
Milkshake içmeye bayılırım özellikle çilekli milkshake yıllardır favorimdir. Ancak proteinli milkshakelere bayıldım orman meyveli bir milkshake gördüm sanki enfes duruyor.
Tabikide mümkündür, ben spor yapıyorum protein alımına oldukça önem veririm ne yediğime ne içtiğime dikkat ederim çünkü spor yaparken kaslar proteine ihtiyaç duyar yeterli protein aldığımız sürece kaslarımız gelişiyor.
Hem protein kaynaklı hem lezzetli bir tatlı yok bence olsa olsa ıspanaklı kek ya da havuç topları derim ama protein kaynaklı mı bilmem lezzetli oldukları kesin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
287Cevap
Bende sporcuyum ve genelde çok tatlı beslenmemeye çalışırım (Bence mümkün değil)
Dr. Oetker Yüksek Proteinli Serisinin milkshake ini denedim gayet lezzetliydi. Zaman açısından ve lezzet olarak bence başarılı.
Büyüğüne doyamadık şimdide küçüğü çıktı 😂 umarım daha farklı çeşitleri de çıkar tadı gerçekten fevkalade herkese tavsiye ediyorum mutlaka deneyin
İnsan sağlığına zarar verecek katkı maddeleri yok ise iyi var ise kötü bence yediğimiz içtiğimiznherşeyde bunu dikkate almalıyız
evet Türkiyenin meshur Atom içeceği buda bi tatli sonucta ve yapilirsa gayet güzel protein ve besleyici.
Yulaftan yapilan tatlılar var, bitter çikolata pek kilo da yapmaz yani mümkün
Dr. Oetkerin bu serisi hafif tadıyla hem damağa hem de diyete hitap ediyor
Yeşil mercimekli baklava 🙂 zaten Antep fıstığı diye bezelye koyuyorlar🤣
Mümkündür kendin de yapabilirsin muz kesip üstüne biraz bal ve parça fındık koyup çok iyi bi tatlı yapabilirsin
mümkün. Aslında her yemeğin kendine özgü tadı var ama işte insanın damak zevki farklı olabiliyor
evet tabiki buna sütlü tatlıları örnek verebiliriz ya da sütlü kekler onları yaparken yumurta kırıyorsun hayvansal gıda olduğu için protein adı üstünde sütlü tatlı sütlü kek bunlarada doğal olarak süt kattığın için oda protein oluyor
Mümkün tabiki. Cevap soruda gizli. Dr oetker ile mümkün.
bu hayatta her şey mümkün valla. olmaz demeyin.
teşekkürler acıktım şu an dsçşfclövlşefmv vee olabilir neden olmasın
Olmazmı var tabi ki her şeyiyle harika bir atıştırmalık
Aromalarla mümkün... Artık bir çok şey tatlandırıcılı.
Mümkün niye olmasın, birçok şeyin birleşimi tek bir noktada toplanabilir
Mümkün! Dr oetker puding (proteinli) + fitnut fıstık ezmesi + muz karıştır ye afiyet olsun.
Mumkundur heralde. Yoksa boyle bir soru sormazdin sanirim
Ben lezzetli olan birseyin zararsız olduğunu görmedim daha 🤦🏻
#yüksekproteinliserisi hafif tatlıları severim mutlaka deneyeceğim
Sufle yap içine bolca badem koy al sana proteinli tatlı
Güllaç var güllaç bence çok lezzet li ve hafif 🤗
Yeterli miktarda abartmadan alınırsa çok güzel bir şey
Evet öyle ürünler var. İnternetten araştırma yapabilirsin.
Tatlı yemezsek ölmeyiz sağlığınız için tatlıdan uzak durun
Bence de mümkün... Böyle bir tadı kim bulduysa helal olsun...
Meyveli yoğurdu çileğe muza mandalinaya falan bandır buzluğa koy mis
Brokoli lahana ıspanak karnibahar tam da bu zamanlarda tüketmek lazım
Okumasi bile cok lezzetli kim bilir kendi nasıldır 🤗
Bence soğuk baklava hem lezzet olarak hem tatlı olarak hem protein olarak efsane 👍🏻
denemedim ama denenebilir bir ürün gibi duruyor
Evet bence mümkün protein almak çok önemli sporcular için
Çok güzel bir fırında sütlaç ya da aşure gerçekten protein deposu
Yoğurt + tarcin + bal + yulaf unu+ meyve
mümkün evet hemde enfes oluyor 👍
bu güzelmiş tatlı yemeyi seven biriyim spor ile uğraşanlar için olabilir herhalde
Ispanaklı kek işte 😂 hem protein hem lezzet hem de tatlı
Yarışmaya katılan arkadaşlara başarılar diliyorum..
Bunu gördüğüm çok iyi oldu ama doğal yoldan aldığın proteinin yerini tutamaz.
Bildiğin puding bu içine ekstra protein tozu eklenmiş hali sadece
#Hükümdar
Rice cream protein tozu diyetinde ne kadar meyve iznin var ise üzerine koyup yiyebilirsin.
Nefis görünüyor denemek istiyorum ilk fırsatta
kesinlikle deneyeceğim bunu harika görünüyo özellikle spor yapanlar için harika bir buluş olmuş bence :)
Kedi yersek hem tatliya hem de proteine doyariz🤭
yapan olsada yesem.. ama yağımı kolay , ürün ve firmada güvenlir. yaw dr. oetker nede olsa.
Protein tozunu tatlının içine katıyorsun oldu bitti😂😂
Annemin yaptığı tatlı bana herşeyden daha saglıklı gelir
Tabiki sütlaç üzerine birde fıstık tamam o iş
Emeğinize sağlık. Protein dolu bir tatlı mümkündür.
Milkshake içmeye bayılırım özellikle çilekli milkshake yıllardır favorimdir. Ancak proteinli milkshakelere bayıldım orman meyveli bir milkshake gördüm sanki enfes duruyor.
öyle öyle tadı çok güzel <3 proteinli bir şeyler içmek için lezzetli bir fırsat
Evet tab
Tabikide mümkündür, ben spor yapıyorum protein alımına oldukça önem veririm ne yediğime ne içtiğime dikkat ederim çünkü spor yaparken kaslar proteine ihtiyaç duyar yeterli protein aldığımız sürece kaslarımız gelişiyor.
"Tab" diye yazmışım yanlışlıkla "Tabikide" olacaktı
Tabii ki mümkün mesela tavuk göğsü bütün proteinler ve vitaminler içerir ya da meyveli tatlı da var YouTube'a da arastirsak bulabiliriz aslında
dr oetker sevdiğim kaliteli bir markadır mümkündür bence :)
Valla maaşımın 4te 1ini milkshake’e veriyorum denenir buu
Bi tane yapıyorum hemen Probis bisküvi ya da can bebe bisküvisi ile yapılan sütlü pudink pastası
Bir yerde gördüm Antep fıstıklı baklavanın üstüne fıstık diye bezelyeli çekip serpiyorlarmis al sana protein 😅🥶🎭
30 g proteinli pancake harika ama tatlı yediğim hissini tam olarak vermiyor. O yüzden bitter çikolatalı olanı tercih ediyorum, tavsiye ederim.
Tabii ki mümkün insanlar lezzeti malzelemelerle beceriyle verir proteini ise ekler bu en güzel yoldur
sağlık önemlidir sağlklı yaşam spor ve dengeli beslen eden geçer
tadını bilmiyorum ama lezzetli duruyor ❤
çok lezzetli hem de 💜
Hem protein kaynaklı hem lezzetli bir tatlı yok bence olsa olsa ıspanaklı kek ya da havuç topları derim ama protein kaynaklı mı bilmem lezzetli oldukları kesin