Tabağımı silip süpürmem garipseniyor, yemekler güzelse benim suçum ne?

Yemeğe gittik arkadaş 3 çeyrek söyledi. Amca, bana sormadan sana yarım yapıyorum dedi, hayır 3 çeyrek yap dedim yiyebilecek misin sen diyor?🤣🤣 Başka gün yemeğe gittik herkes tabağına iki üç parça almış ben doldurdum tabi 🤣Her gören yiyebilecekmisin diyor 🤨 Sıkıldım bu durumdan artık çok yiyormuşum gibi hissediyorum🙄Kızlar yemek yemiyor ık mık diyorsunuz yiyenede laf ediyorsunuz kendinizle çelişmekten vazmıgeçseniz?🤔

Yemekler güzelse benim suçum ne?

Tabağımı silip süpürmem garipseniyor, yemekler güzelse benim suçum ne?
Cevapla