Evde herzaman ben yemek yapıyorum ve bulaşık yıkıyorum?

Kalabalık bir aileyiz günün 3 öğününude ben hazırlıyorum. ve kahvaltı dan ikindiye kadar ben bulaşık yıkıyorum. sofrayi da kuruyorum. sizce ailem beni çok yoruyormu? tüm gün neredeyse mutfaktan çıkmıyorum? çok yoruluyorum
Evde herzaman ben yemek yapıyorum ve bulaşık yıkıyorum?
Cevapla