Sizce ben mi cok rahatım , siz olsaniz ne yapardınız?

arkadasımla kahvaltıya gitmistik neymis tereyağında kıl varmıs neyse degistirdik sonra cay bardagında bahane buldu hep de ufak tefek seylerdi yani yedirmedi bize kalktık resmen. aynısı bana olsa kılı alıp yerdim yani ben mi cok rahatim arkadasim mi cok pimpirikli anlamadim

Sizce ben mi cok rahatım , siz olsaniz ne yapardınız?
Cevapla