Yerimde olsanız ne yapardınız çıkmazdayım?

Arkadaşlar merhaba 30 yasina girdim ve ailenin tek çocuğuyum haliyle üstüme çok düşüyorlar evlen evlen diye ama ailem bir nebze biraz daha kendilerini düşünüyorlar yaşlılar yarın öbür gün bize bakar mantığıyla akrabalardan biriyle evlenmemi istiyorlar ama ben istedikleri kızla hiç istemiyorum evlenmek kötü biri değil çirkin de değil ama içim ısınmıyor ona karşı yalan yok bende annem babamı düşünüyorum tek çocuğum tabiki ben bakacağım tanıştığım insanlara direk söylüyorum ailemle ilgili durumu kabul edenle konuşmaya başlıyorum o kadar baskı kuruldu ki bu akraba olan kızla artık istemeden düşünmeye başladım istemiyorum arkadaşlar yarın öbür gün annem babam göçtüklerinde ben kalacağım bu kadinla yazık günah gözüm dışarda olsun istemiyorum ama bununla da olmak istemiyorum kafama göre birini istiyorum içimin elverdiği ama yok olmuyor artık bu bana yapılan baskı yüzünden o akraba ile evlensemmi diye düşünüyorum en azından annem babam için evlenirsin yarın öbür gün annen babana bakar maddi durumdan sıkıntı yaşatmaz sana diyorlar bana ama içim istemiyor arkadaşlar ben ne yapacağım bana akıl verin deliricem ben.
Güncellemeler
1 yıl
Şurada soruya adam gibi cevabı yapay zeka verdi sizin beyniniz harbiden yok.
Yerimde olsanız ne yapardınız çıkmazdayım?
Cevapla