Arkadaşlar merhaba 30 yasina girdim ve ailenin tek çocuğuyum haliyle üstüme çok düşüyorlar evlen evlen diye ama ailem bir nebze biraz daha kendilerini düşünüyorlar yaşlılar yarın öbür gün bize bakar mantığıyla akrabalardan biriyle evlenmemi istiyorlar ama ben istedikleri kızla hiç istemiyorum evlenmek kötü biri değil çirkin de değil ama içim ısınmıyor ona karşı yalan yok bende annem babamı düşünüyorum tek çocuğum tabiki ben bakacağım tanıştığım insanlara direk söylüyorum ailemle ilgili durumu kabul edenle konuşmaya başlıyorum o kadar baskı kuruldu ki bu akraba olan kızla artık istemeden düşünmeye başladım istemiyorum arkadaşlar yarın öbür gün annem babam göçtüklerinde ben kalacağım bu kadinla yazık günah gözüm dışarda olsun istemiyorum ama bununla da olmak istemiyorum kafama göre birini istiyorum içimin elverdiği ama yok olmuyor artık bu bana yapılan baskı yüzünden o akraba ile evlensemmi diye düşünüyorum en azından annem babam için evlenirsin yarın öbür gün annen babana bakar maddi durumdan sıkıntı yaşatmaz sana diyorlar bana ama içim istemiyor arkadaşlar ben ne yapacağım bana akıl verin deliricem ben.
Güncellemeler
1 yıl
Şurada soruya adam gibi cevabı yapay zeka verdi sizin beyniniz harbiden yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer