Kendimi çok çıkmazda hissediyorum siz olsanız ne yapardınız?

2 Aylık evliyim ama kendimi hiç mutlu özel hissedemiyorum iki gün de bir en ufak şeyde bile tartışıyoruz biz anlaşamıyoruz kafa yapımız zevklerimiz bile çok farklı sizce ne yapmalıyım
Kendimi çok çıkmazda hissediyorum siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla