Siz olsanız ne Yapardınız? Tek başıma canım çok sıkılıyor?

Bu üretim fabrikasında laboratuvar da tek başıma çalışıyorum iş yükü pek ağır değil fakat çok yalnızım canım sıkılıyor. Fabrikanın içinde mühendisler var fakat çalışma yerlerimiz farklı olduğu için samimiyetim yok iş ortamında konuşacağım tek insan yok. Sizce can sıkıntımı nasıl giderebilirim?
Siz olsanız ne Yapardınız? Tek başıma canım çok sıkılıyor?
Cevapla