En son size kim yemek ısmarladı? Size ısmarlanan yemeği bana ısmarlamış olsaydınız ben hangi yemeği/tatlıyı/içeceği içmiş olurdum?

En son size kim yemek ısmarladı? Size ısmarlanan yemeği bana ısmarlamış olsaydınız ben hangi yemeği/tatlıyı/içeceği içmiş olurdum?

En son arkadaş ısmarlamıştı, sade bir mercimek çorbasıydı. Mevsim kış, adam da “üşüdün, iç ısınsın” dedi. Yani çok iddialı bir şey değil, ama insanın halini anlayan bir hareketti. Sana da aynısını yapardım herhalde; fazla kalabalık tatlardan değil, sade ve içten bir şey. Çorba da zaten lafı uzatmaz, doğrudan mideye iner, tam bana göre.
Cevap
4Cevap
Pizza ısmarladı babam bugün.
Afiyet olsun ☺️
Teşekkürler, sanada...
Çok thenk yui
En son hamburger ısmarlandı
Immmm yeriz
Kimse ısmarlamadı hiç ısmarlama yemedim aileyi katmassak tabi
Aileyi de katalım
Ne yediniz
Anladım bu soruyu onlara sor sorunca cevap alırsın sonra yemeğe geçersiniz 😃
Aynen orası da öyle evdekilere hadi bana bir yemek ısmarlayın demek gibi bir şey oluyor 😃
Sorun değil iyi günler
Laos, kalamar, deniz börülcesi
Tabi ki yanında birde büyük vardı.
Afiyet olsun.
Teşekürler afiyet olsun
Kebap künefe içli köfte
Güzel menü
Vali kebabı 😎 O kadar para hisse senedi veriyoruz bir vali kebabını çok görmesinler.
Katılıyorum hocam Vali kebabı şart 🤣
Peynirli ıspanaklı börek olurdu
Afiyet olsun
Sana daa
Teşekürler
30 yaşındaym 25 yıldır çig köfte yiyorum günde 3 öğün :D tabikide çiğ köfte
Afiyet olsun
Eyvallah reis
sabah çok güzel bir kahvaltı ısmarlandı bana ve mini krep ve çikolata sür ye beleşe 😂
Tamam 🤣
Pizza olurdu 🌼
Teşekürler sister
Rica ederim
paça çorbası
Afiyet olsun
Sana da olsun, ham yap
Çok thenk yui yaptım paça çorbasını
Balık olurdu.. Keyifli geceler..
Afiyet olsun
Teşekkürler
Adanaa
Afiyet olsun
Tesekkur ederim saolun☺️
Rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?