Almanyadaki çok lezzetli, cikolatalrinizda hiç güzel değil 😂 iyi ki almanyada yaşıyorum.
Sizde neden öyle çikolatalar, öyle dönerler var?
Almanyadaki çok lezzetli, cikolatalrinizda hiç güzel değil 😂 iyi ki almanyada yaşıyorum.
Sizde neden öyle çikolatalar, öyle dönerler var?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Nerden biliyorsun lezzetli olmadığını gadası
Sg bizde sana çok meraklıyız saten
Bizde farkındayız ülke berbat
bizim ne yediimiz belli değil artık et mi yiyoruz çöp mü belli değil
O degilde cidden djfbdjfj pide yedin mi hic turkiyede hfjdj
Pideniz güzel 😂
Hayir pideler de hic guzel degil ayrica bende yurt disi kiz djjd
Ülkeni kötülemek ne kadar saçma bir durum çok değişik yapınız var
Gerçekleri söylüyorum
Gerçekler ülkeyi kötülemek olsa herkes ülkesini kötüler bız buna saygı duyarız ve saygi duymak zorundasını
Almanyada kötülecek bisey olsaydı kötülerdim ama Türkiye rezil durumda. Almanya süper. Türkiye'de bi kız 8den sonra çıksa cesedini bi yerde bulursun, çikolatanız belli, ekonomi durumunuz belli
Çikolata ne alaka şimdi
Cinayeti olayı sadece Türkiye için geçerli değil tüm dünyada dönen bir olay ama kötü olsa bile durmak zorundayiz iktidar kötüyse bizim sadece akillanmamiz lazım yaşlı olduğu sürece hayır tabiki
Evlen benle gelip yerim döner
Zekaya göre lezzet alabiliyorsun Türkiye de
Hiç denemedim jwkw
acaba niye yaww
ay iyi ki baban Almanyaya gitmiş bize ne :D
Kıskanma canım 😂
vasfın ne senin ya almanyada doğmuş olmak mııı 😂😂
Kıskanma 😂😂 ay ne kadar kıskançsiniz. Biz burada hayatımızı çok şükür yaşıyoruz