Türkiye'deki dönerler hiç lezzetli değil. Almanyada'kini denediniz mi?

Almanyadaki çok lezzetli, cikolatalrinizda hiç güzel değil 😂 iyi ki almanyada yaşıyorum.

Sizde neden öyle çikolatalar, öyle dönerler var?

Türkiye'deki dönerler hiç lezzetli değil. Almanyada'kini denediniz mi?
Cevapla