Ben görmedim. Güney Kore ve Amerika bu konuda birinci sırayı kapışıyor bence.
Birbirinden güzel lip glosslar, makyaj malzemeleri, dudak balmları. İnsanın baktıkça içi gidiyor. Yurdum insanı kozmetikte biraz daha ilerlemeli ve bu konuda daha çok iş insanı bulundurmalı. Kozmetik deyip geçmemek gerekir. İnsanlar kozmetiğe çok fazla harcıyor gelirlerini. Hal böyle olmayınca yani tasarımlar bir şeye benzemeyince alasım gelmiyor. :/ Bizim ülkede neden yok bunlardan? Sizce ülkemiz bu konuda yeterli mi? Böyle malzemeleri bulabiliyor musunuz? #benkendall
Evet bende fark ettim. Yurdışında kozmetik, abur cubur veya başka ürün çeşitleri oldukça fazla ancak Türkiye de çeşit az. Hep aynı tür ürünler satılıyor.
ruj severim ama dudak balmlarına/koruyucularına çok mesafeliyim. dudağın dokusunda kendi ürettiği yağlı bir tabaka var. bu tabakayı sürekli dışarıdan alması halinde (ki dudak koruyucularında bağımlılığı sağlayacak katkılar var) vücut küsebiliyor ve bu tabakayı üretmeyi tamamen bırakabiliyor. bu da dudak koruyucusuna / balmına bağımlılık yaratabiliyor. gün içinde dudakları çatır çatır çatladığı için sürekli bu tip ürünleri kullanmak zorunda olan insanların tecrübelerine dair yazılar okumuştum. bu nedenle hiç kullanmam...
asya ülkeleri makyaja takıntılı gibi oldukları için çok fazla ürün var ve sevimli şeyleri çok severler keşke bizdede olsa üzülüyorum bende kedili maske istiyoruuuummm T_T
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bu tarz ambalajlarda ürün satan biri olarak Çağla Kenanoğlu var diye biliyorum. Instagram üzerinde birkaç yer daha olmalı, ama önemli olan içeriği.