Türkiye'deki meyve ve sebzelerin neden hiç tadı yok?

Merhabalar 👋

5 yıllık aradan sonra ilk defa turkiyede geldim. 9 gün oldu, bisey fark ettim. Buradaki domates, salatalık, erik, çay, muz, çilek vb meyve ve sebzelerin hiçbir tadları yok!
Türkiyedeki meyve ve sebzelerin neden hiç tadı yok?
Kanada'da meyve sebze yerken zevk alıyordum! Gerçekten salatalık, domates, muz, çilek her hafta yerdim tadları çok güzeldi. Sizce turkiyedeki meyve ve sebzelerin neden tadı yok?
Türkiye'deki meyve ve sebzelerin neden hiç tadı yok?
Cevapla