Türkiye'de meyve ve sebzelerin neden hiç tadı yok?

Selam 👋

Kuzenimin düğünü için 1 haftalığına Turkiyeye geldim. Dayımlarda kalıyorum meyve ve sebze alıyoruz ve hiç tadı yok 🤢 erik ve çilek aldık dün gram tat ve koku yok!

Abd'de ben hep alırdım her gün meyve yerim. Yedikten sonra ben meyve yedim diyebiliyordum! Gayette güzeldi tadı.

Ornek olarak en son 1 kap dolusu 600 gram erik aldım 1,39$'dı sanırım. miss gibi erik yemiştim. Buradaki erik iğrenç
Türkiye'de meyve ve sebzelerin neden hiç tadı yok?
Cevapla