Pastırma çok lezzetli olmasına rağmen neden Türkiye'de çok yenmiyor?

pahalı diceksiniz ama ette pahalı ama eti alıyorlar :D

Pastırma çok lezzetli olmasına rağmen neden Türkiye'de çok yenmiyor?
Cevapla