Bu gün dünyada ilk kez 2005'de Hindistanda'da kutlanmaya başlanmış ama bence en çok bizim ülkede kutlanması gerek! 🫖

Bu özel günde siz kiminle demliğin dibini görmek isterdiniz? :D
Bu gün dünyada ilk kez 2005'de Hindistanda'da kutlanmaya başlanmış ama bence en çok bizim ülkede kutlanması gerek! 🫖

Bu özel günde siz kiminle demliğin dibini görmek isterdiniz? :D
Çayı çok severim böyle bir gün olduğu için sevindim şöyle kara demlikte közde bir çay olsun dağ evinde kim isterse gelsin o çayın keyfi her türlü çıkar afiyet olsun herkese hepimize ☺️🙏🏻
Cevap
16Cevap
Gömmek isteyen gelsin. İyi demlerim.
Ben çay sevmiyorum kahve seviyorum
Aaa bugün hiç farkında olmadan çay gününü kutlamışım. Uzun zamandır içmediğim kadar çay içtim bugün😂
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Simit, peynir, zeytin de olsun çayın yanında. Ha benim yanımda da seveceğim erkek olsun, tamam. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Aaaa dogal iç güdü demekki bende normalden 2 demlik daha fazla çay içtim bugün, niye niye derken sorunu gördüm 😅 kutlu olsun
İlk benim günüm çay i çok severim çay günüm ve herkesin çay günü kutlu olsun takip ettiklerimle olurdu
Öyle biri yok ama çay ogretmenlerin mazotudur derler caysiz bı öğretmenler odası düşünülemez😂
Bugün dr. bana fazla çay kahve içme kafein tüketmemem gerektiğini söyledi 😔😔😏
Her şeyin de günü var kim uyduruyor bunları bi tarafından.
Her gün babamla demliğin dinini görüyoruz zaten bu günde öyle olacak
@ÇeriDomatesii demliğin dibini görmemiz gerekiyor 😄
Bitirir miyiz ki :)
Sohbet ederken, biter :)
@r_engarenkyollar birde kurabiye yaparsan iyi gömeriz derim :)
Yaa çok teşekkür ederim 🙏 sen istersinde ben yapmazmıyım seve seve yaparım 🤗 birde ben çaya bayılırım hiç hayır diyemem hemen kabul ediyorum sizinle çay içerken de iki muhabbetin belini kırarız... tekrar teşekkür ederim gerçekten içmiş kadar oldum düşünmen yeter 🙏
@Balhaatunn kızzz bizim günümüz ayoll. 😄
Geldimm askimm🥳😄💕
Çok fazla çay içen biri değilim ve maalesef bunu yapacağım biri de yok :) Kabul ederseniz benden size bir çay bu sorunun şerefine :)
@Wheeinthemood kahve çay de bu üye gelsin aklıma
Çayımı kuzenlerle içtim 😂
Çay seven biri olsun işte tatlı benden
Sadece kendim ve bennn
Ooo bu gün benim günümmüş şu an içiyorum 😂
Canım çekti şimdi, içmeye gidiyorum.
Kız bacım ne kadar gün var dünyada
Çay pek sevmem, kahveciyim 😄
Yaa abla çalmayın soruları.
@ibrahimfurkan34 ; )
Kanka ben 1 çay bardağının yarısı gelince yetiyor bana daha fazla içemiyorum bardağın dibi bile gelmiyor demliğin dibi zor 😂
Ben yanına poğaça yaparsam içersin 😂
Hmm olabilir ama açma daha iyi olur patatesli😋
E olur o da 😂
😂👍🏻
@Amanoof 😄
Çay guzeldir
Annem
Çay sevmiyorum Logar
Kimse yok...
Tek başıma içerim
Tek başıma içiyom çayı seviyom
@canerozkum demlik hazır mı alooo? 🫖
Kimse Yok knk
Sevgilim
İçeriz
Çay iyisir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?