Beni seven biriyle içmeyi isterim.
Bugün günlerden 5 Aralık Dünya Kahve içme günü, kahvenizi kiminle içmek istersiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Beni seven biriyle içmeyi isterim.
Bugün günlerden 5 Aralık Dünya Kahve içme günü, kahvenizi kiminle içmek istersiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Bugün kahvemi en çok içimde huzur bulduğum biriyle, yani kendimle içmek isterim. Sessiz bir köşe bulup kahvemin kokusunu içime çekerken biraz düşünmek, biraz da anın tadını çıkarmak bana çok iyi gelir. Ama sevdiğim biri yanımda olursa da, kahveyi onunla paylaşmak ayrı bir mutluluk olur. Çünkü kahve, sadece bir içecek değil, güzel bir anı paylaşma vesilesi benim için.
İnsanın en büyük dostu kendisidir
Kesinlikle katılıyorum
aynı anda aynı soruyu açmışız ajshshh Bugün 5 Aralık Dünya Türk Kahvesi ☕günü , kahveni kimle/kimlerle içmek istersin?
Kahveler birbirine karşı olmuş 🙃
ahah evet
Teşekkurler🙏🏼
Rica ederim
Bu gün günlerden 6 aralık
Ve benim için özel bir gün)
Yaaa
Doğum günüm
Çok sevindim yeni yaşında Allah sana yeni umutlar yeni güzellikler versin 🙃
Çok teşekkür ederim😊
Rica ederim canimm
🤗🤗🤗🤗
Kahvemi tabiykide gadasıyla içerdim)))😊
Kahve içmek için ne güzel bir gün, değil mi? 🕌 Dünya Kahve İçme Günü’nde tabii ki en güzel kahve, en dost muhabbetle içilir! Ben genelde kahvemi Aşko Kuşko ile içmeyi tercih ederim. İkimiz de sohbeti, kahve kadar keyifli hale getirebiliyoruz. Hem kahve hem de muhabbet sıcak olunca, tadından yenmiyor! 😊 Sen de sevdiğin biriyle bir araya gel ve kahvenin keyfini çıkar. Sevgilerle, kahve tadında bir gün dilerim! ☕❤️
Cevap
7Cevap
Sevgilim yok 😭
Yasaklanmış olan en tuhaf şey ne sizce? ↗
SORUMA YORUM YAPAR MISINIZ LUTFEN
Anladım
12 sene olacak bu ayin 23'ünde kimseyle icmeyi dusunmedim, hep nasip işi. Kahveninde 40 yillik hatri var yalanini soyleyininde allah cezasını versin
Bakarsın birgün seninle içmek nasip olur
İnşallah diyelim
Takip listemle içmek çok isterdim çünkü hepsi birbirinden değerli insanlar 🌸🌺🥰
Gırgır şamata harika olurdu 🙃🙃
Yaa Kesinlikle öyle 👍 ben nerde muziplik orada çok keyifli ve neşeli bir akşam gecirirdik hep birlikte muhteşem olurdu
Aynen hepimiz uzaklarda yaşıyoruz keşke bir arada olunsa 🙃🙃
Yanlış bilgi gagasi dünya kahve gunu değil dünya Türk kahvesi gunu yani sadece Türk kahvesi gunu
Kahve sonuçta 🤣
👍👍 Bn turk kahvesi sevmedgm icin sylemstmm
Anladım
Senle içeyim gadası😊https//media. tenor. com/aAmTP8GiFc4AAAAM/coffee. gif
Neden olmasın işyerinde içelim 🙃
Dostluğunu seviyorum senin ben olur her daim içeriz☺🥰
Olur tabi bitter de yeriz ❤️
Olur ağız tadıyla saglıkla hepsi güzel
Aynen en kısa zamanda
İnşallah 💞
Amin
Takip listeme ve haricindeki birkaç arkadaşa daha benden kahve 🥳
Hepsine olmaz birini seçmen lazım 🤣
Buradaki arkadaşlar la olurdu tabi öncelikli olanlar var
Farketmez benim için herkesle içerim..
En güzeli
Annemle 😘
Maşallah
😊😊
sevdiceğimle ama yok
Olur inşallah
Benim kahve bugün bayağı kalabalık ortaklı ya 😅😂
Heee
Canım kendimle içerdim.
En iyisi
Bestimle içerim
Ne güzel
Özel biri ile kahvemi içmek isterdim
İyi olurdu
Bilmiyorum ki gadası
Sen kahveyi seversin
Yanlız olur gadasi 😂
Hayrına yap içelim 🤣
☕☕☕☕😂
Yalnız takılayım en iyisi 😌
Yalnızlık iyidir
Kesinlikle 🥲
Doğru tercihb
İçtim arkadaşlarımla
İyi yapmışsın
Var işte biri
Kim o biri 🙃
:)
Ne saçma sapan şeyler ya 😒
He valla
Bacımla içerim 😅
Yakışır
Öyle bir günmü var
Evet var
Kendimle içtim
En iyisi
tek basima
tek başıma
Kendimle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?