
3-5
10-15
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Çay içmediğim zamanlar dahi oluyor. Ha burada enteresan bilgiler de okumuştum, çayı sigarayla içenler dahi varmış, tuhaf gelmişti, babamı hiç sigarayla çay içerken görmedim çünkü, nasıl bir tadı oluyor acaba öyle, hatta kahveyle sigara içenlerde varmış. Şöyle düşününce değişik geliyor.
Denk gelirsem de ya bir bardak çay içerim ya da 3,4 bardaktan fazla olmaz, belki o kadarı bile bulmaz. Annem çay tirykasidir, bir demliği tek başına bitirir, nefis de yapıyor çayı, vazgeçemediği yegâne şeylerden birisidir çay annem için lakin ben annemin tersine çaya öyle düşkün değilim.
sevmem içmemde toplumda herkes çay sevmek zorundaymış gibi davranılmasından nefret ediyorum birde sana hiç sormadan direkt önüne çay getirilmesinden ben evime gelene sorarım çay Türk kahvesi nescafe limonata şalgam gazoz soda ne içersin diye
Cevap
53Cevap
Her gün de bir şeyin günü he, boşta gün kalmadı.
3 Bardak totalde. Haftasonları sayı 7'e kadar çıkabiliyor.
Çay Türk insanın kültürüdür günde üç öğün çay içilir çay hayattır yorgunluk çayı keyif misafirle çay bol bol için
2-3 arası
Bütün çaycıların günü kutlu olsun ☕💙
Sabah bir demlik çay demleyip akşama kadar içiyorum. Akşam bi daha.
1 bardak oda eşlik etmek için olur genelde çay ile aram yok
En sevdiğim gün artık çayı da çok severim tam benlik bir gün 😍
Bugün benim günüm imiş haberim yok,, gün bitmek üzere nerdeyse, bir çay daha içmem lazım bugünün anısına
Her gün 2 ya da 3 bardak çay kesin içerim ve çayı severim.
Sadece bir tane içiyorum o da sabah kahvaltısında
Yanımda çay ocağı olduğu için 10 15 tane içerim.
Saymiyorum ancak cok cok fazla diyebilirim. Yazin en yuksek sicaklar da bile icerim.
Daha şu an 4. Kupamı içiyorum. 10 buluyordur. Çayı çok severim.
Günde en az 8 kupa en fazla 12-13 kupa çay içerim çok demli zift gibi büyük kupalarda özellikle... en az 5 kupa kapalı şekersiz çay içmezsem gün boyu başım ağrır... Kahvede çok içerim onuda acı severim ama en çok çay içiyorum...
Yaklaşık on gündür içmedim 😅 çok aramam
Çayı icad edenlerden Allah razı olsun
Günde 2 bilemedin bir
15 seneden fazladır çay içmiyorum
15 bardaktan fazla içiyorum...
Ortalama 5 bardak çay içiyorum.
15 bardak rahat içerim, anksiyete yapsa da.
2 3 bardak limonlu çaya hayır diyemem.
3-5 o da iş yerindeyim diye. Yoksa max 3.
7 bardak yeşil çay içiyorum.
Yeşil çay içiyorum 1 fincan yine ayni devam değişen bişey olmiycak 😊
20 falan sanırsam minimum
20-25 bardak içerim..
Bugün benim günüm.. 😌
10 Bardağa yakın içerim
Çay diyince akan sular durur
Çay varsa, demlik biter
Günde 15 20 bardak arası içiyorum
Minimum 2 maksimum 3-4
En güzeliniz kahvee
en fazla 2 bardak çay içebiliyorum
10-15 bardak içerim :)
En fazla 3 tane içerim
Çay kahve derken 5/7 bardağı buluyor
En az 3 bardak içiyorum.
2 ıhlamur daha çok hoşuma gidiyor
Çay sevmem. Ama kahve 3 kupa içiyorum.
Hiç çayla aram yok
15 üstü içiyorum hergün
10 bardağa yakın içerim 😉
Sabah 1 bardak akşam 3 😂
3 5 bardak yetiyor bana.
Günde 3 belki de 6 değişiyor.
Ben icetea içiyorum baya
Günde 7-8 bardak içerim
1 en fazla 2 bardak çay içerim
Eeeyyy benim günüm 3 5 8 bardak içerim 😍
3-5 arası
1-2 tane
3 4 falan
0-1 neden yook🙄😄
Çok çay içerim bazen 8 9 bardak olur
10-15 bardağı geçtiği bile oluyo
Ne tesadüf yarında dünya kahve günü
çok içerim,20 ve üzeri
Bir en fazla
Bugun 1 sadece
3 falan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?