Merhabaa 🌸
Ben annemden yardım alıyorum çoğu zaman çünkü mutfakta çoğu şeyin yerini o biliyor ayrıca püf noktaları falan ondan alıyorum 😅

Merhabaa 🌸
Ben annemden yardım alıyorum çoğu zaman çünkü mutfakta çoğu şeyin yerini o biliyor ayrıca püf noktaları falan ondan alıyorum 😅

Evde annem olduğu zaman mutfağa girip yemek yapmam. Bazen gündüzleri evde olduğum zamanlar arada canımın istediğini internetten baka baka yapmaya çalışıyorum. Lezzetli oluyor ya da olmuyor orası ayrı bir konu en azından deniyorum
Yaptigim her işte yalnız olmayı seviyorum.. İkinci bir kişi benimle o işi yapıyorsa kendimi eksik hissediyorum. Yardım sevmem
Aaa çok teşekkür ederim 🙏
Çoğu zaman tek başıma yapmayı tercih ederim.
Cevap
15Cevap
yalnız yemek yapmayı seviyorum
Ben bir mutfak sefiyim. 5 yaşından beri mutfaktayim ve mutfağı çok seviyorum. Tek başına hem Türk mutfağı hem de Dünya mutfağından yemekler yaptım. Şef olmak icin doğmuşum bee. Tek başıma yaparim ama birileriyle de yapmak hoşuma gider neden olmasın?
Tost yaparken yardım almıyorum, kurabiye ve yaş pasta da benden sorulur. Harici için dahil olmadığım, olamayacağım konu
Yemek konusunda hiçbir zaman çok iyi olamadım o yüzden annemden mutlaka yardım alıyorum. Makarna sınırlarını geçebilmem için bu şart 😄
Mutfak kuşuyum ve inanılmaz derece yemek yapmayı çok seviyorum:) bu yüzden kimse işime karışsın istemem. Doğru, yanlış kendin öğreniyorum.
Eskiden olsa birilerine sorulurdu ama artık sosyal medya hiç iş bilmeyen birinin bile yardımcısı oluyor
Tarif varsa tek başıma yaparım. Biraz da el pratiği :)
Ben. kimseden yardim. almam tek basima herseyi yapabilirim.
Ben yemeği yaparım şansınız varsa sizde bana yedikten sonra hayran hayran bakarsınız.
Eşyaların yerini anneme sorarım ama kendim tarifleri yaparım.
Ne yaptığıma bağlı. Daha önce yaptığım bir şey ise yardım almam
Yemek yapmayı bir kere öğrendim bir daha sormadım.
hiç yemek yapmadım ki :D
ama tatlı ve pastalarımı yardım alarak yapmam kendim yaparım
Yemek kitabı aldm
Ondan yardm alıyorm
Kitaplar her yer de en iyi yardımcıdr
Tek başıma yapmayı severim iki kişinin yemekten istediğim sonucu alamıyorum müdahale edilmesini de sevmiyorum
Yan ofisin sekreterini çağırıyorum bazen:) Ofiste her şeyin yerini o biliyor:)
Tek başıma yapmayı tercih ederim
çoğunlukla benden yardım alırlar şef aşçıyım
Tek yapmayı tercih ederim.
Tek başıma yaparim özellikle Hasanpaşa köftesi
Tek başıma yapabilirim
Tek severim ama hatunum yardım etse hoşuma gider
Google amcadan yardım alıyorum sadece
Yemek yapmayı bilmiyorum.
Zaman zaman yanliz yemek yapmaktan iyidir
Kimse yokki
İnternetten bakarım genelde güzel olur
Kendim yaparım 👌🏻
yardım almam
Yardım alırım
Yardimla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?