Selam ✨ Yemek yaptığınız zaman yalnız yemek yapmak mı daha güzel sizin için, yoksa sevgili veya arkadaşınız veya çocuğunuzla mı yemek yapmak daha güzeldir sizin için

Selam ✨ Yemek yaptığınız zaman yalnız yemek yapmak mı daha güzel sizin için, yoksa sevgili veya arkadaşınız veya çocuğunuzla mı yemek yapmak daha güzeldir sizin için

Dostum 32 yaşına geldim doğruyu söylemek gerekirse bunca zamandır yemek yapmayı bilmiyorum genelde evde yemekleri annem yapıyor yani öğrenmek zor değil ama öğrenmeye açıkçası bir imkanım olmadı Bir de öğrenmek için ortamım olmadı engelli olduğum için birazcık da annem hani şunu dökerim kendimi yakarım falan diye çok da bir şey öğretmedi yani daha doğrusu ihtiyaç duymadım genelde annem yapar yemeklerimizi bazı zaman babam yardımcı olur.
Biriyle yapmak daha güzel sevgili, arkadaşla çok güzel bir anı birikmiş olur böylece :)) 2-3 sene önce böyle bişey yapmıştık tatilde 3 kız mutfakta döktürüp sonra afiyetle yemiştik :D ama lavaboyu tıkamışız ekip geldi uğraştı ustalar falan ama unutulmaz bir gün oldu
Ben kendi can güvenliğim için yalnız yemek yapmıyorum :D
😂😂 dikkatli olursan çok da bişe olmaz ya nolcak mutfakta
3. dünya savaşı çıkabilir 😂😂
Teşekkür ederim😇
Rica ederim :)
Pek yemek yapmıyorum ama yaparsam genelde yalnız yaparım, arada babamla da yapıyoruz.
Cevap
13Cevap
Çoğu zaman yalnız kendim yapıyorum. Bazen benim oĝlanlarla mutfakta yemek pasta börek yaptığımız oluyor.
Yalnız yapmayı seviyorum şu anda, şarkı dinleyerek zevkle yapmayı. Ama ileride sevgilimle yapmak daha zevkli olacaktır muhtemelen.
annem tek izin vermez yemek yapmama beceriksizim baya ama ablama yardım ederim bensiz yapamaz
Yalnız yapıyorum. Annem yemek işini bana bıraktı, karışmıyor artık.
Yemeği annem yapıyor bazen canımız isterse bir şey söylüyoruz
Yalnız yaparım aynı anda biriyle çalışınca sevmiyorum
Birisiyle yaparım yalnız yemek yapmam canım istemez
Yalnız yaşadığım için yalnız yapıyorum ama yemeğe davet ettiğim arkadaşlar olur
Canımın istediği yemekleri kendim yapıyorum. İlerde eşim olursa onla da bereber yapmak isterim.
Kendi evimde tek yapıyorum ama şu an köyde olduğum için kimle denk gelirse onunla yapıyorum.
Ben evdeki tüm insanların sağlığı için yalnız yemek yapmıyorum hatta ben yemek yapmıyorum..😅
Genelde yemeğimi hep tek başıma yaptım ama birisiyle yapmayı çok isterdim.
İkisi de değil..
Yemek yapmıyorum, böylece bu derdim de olmuyor.. 😄
Kendim yapmayı tercih ederim genelde. Ama iyi yapan biri varsa yanımda ona yıkar kaçarım 😂😂
Pek sevmediğim işler
Bende aynı
Genelde yanlız yaparim kulaklıklarımı takıp yemeye odaklanırım 🙂
Yemek yapmasını bilmem nsns
Tem yapar kalabalık yeriz 😀
Yemek yapmıyorum barış 😉
Yaparsam yalnız oluyorum genelde
Ben yapmıyorum
Haftanın 5 günü yanlız 🥺
Yemek yapmıyorum olanı yiyiorum
Bazen yalnız bazen de annemle
Annem sağ olsun sjjsjdjd
Yalnız yaparım
Tek tek. 😃😃
Yalnız yaşadığım için yalnız yapıyorum
Daha Çok Kardesimle
Yalnız yapıyorum.
annemle. d
Annem ve kardeşimle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?