Sevgilinizle veya eşinizle birlikte mutfağa girip yemek yapabiliyor musunuz :) keyif alıyo musunuz bundan? Favori yemeğiniz nedir hem görüşlerinizi alalım hem diğer arkadaşlara fikir olsun bakalım :)
Sevgilinizle veya eşinizle birlikte yemek yapar mısınız?
Onunla yemek yapmak ne güzel olur hayali bile insanı mutlu ediyor en çok o mutfakta yemek yaparken sessizce arkasına sarılmak sanırım en iyisi. Neyse hayal kurdum. d.wattpad.com/.../13be7f75500276f8.jpg
Valla kara bahtım kör talihim genelde benim hatun lar sağolsunlar hep si iyiydi melek gibiydi ama mutfakla yemekle alakaları yoktu ve genelde de adam gibi yemek yenecekce tencere yemeği ben geçtim hep mutfağa
Romantizm karşısında bozulmayan kadın varsa yapılır.. İtalyan usulü lazanyalar mı yapmadık, bisteccalar mı? Peynirini kendimiz kestirip tiramisular mı? Kalp şeklinde kreplerin olduğu kahvaltılar mı? Yaramıyor.. 😁
Üstüne alınma ama gevşiyorlar cidden. Ben aslında kendimce deney yapıyordum. Yemeyi seven bir adamım zaten. Ben bunu da yaparım bunu da deneyim dedim, o üstüne alındı 😁😁
Onlar kendilerini kadın gibi hissederler herhalde yoksa mutfak ve erkek bir birine zıt şeylerdir kadınlarda erkeklerin işini yapamaz tabi ama şimdi çağdaşlık deyip araba bille kullanıyorlar
En İyi Cevaplar