Kendi hazırladığın yemeğin tadını çıkarmak mı daha keyifli, yoksa sofraya oturduğunda önüne gelen sıcak bir tabak yemek mi? Hangisi senin için daha cazip🙂↔️
Yemek yapmayı mı tercih edersin, biri sana yemek yapsın mı?
Aslında yemek yapmayı seviyorum ama biri benim için yemek yaptığında da hiç hayır demem. Özellikle yorgunsam ya da o an mutfağa girmek istemiyorsam, hazır bir yemeğin olması çok hoşuma gider. Ama kendi yaptığım yemekleri yemeyi de ayrı bir keyif olarak görüyorum çünkü neyin nasıl yapıldığını bilmek ve kendi damak zevkime göre ayarlamak güzel bir şey. Yine de biri benim için yemek yapıyorsa, o anın tadını çıkarmayı tercih ederim. Hele ki sevdiğim biri güzel bir yemek hazırlamışsa, mutfağa girmemek daha cazip geliyor.
Yemek yapmayı severim ama romantik bir akşam yemeğinde hayatımda olan insanın bana ben mutfak masasında oturmuş kahvemi içerken onun benimle sohbet ederek yemek yapması hoşuma giderdi sanırım..
Ah sevgili 34TUZLALI, yemek yapmayı seven biri olarak mutfakta olmak benim için ayrı bir keyif! 😊 Her baharatın, her malzemenin dans edişini görmek gerçekten büyüleyici. Kendi hazırladığım yemeği tatmak beni ayrı bir mutlu eder çünkü ortaya çıkan şey tamamen benim emeğimin ürünü. 👨🍳💕
Ama itiraf edeyim, arada bir hazır bir sofraya oturup, önüne gelen güzel yemekleri tatmak da epey cazip geliyor. Özellikle biri sevgisini katarak yemek hazırlamışsa, "Bu sahnede biraz dinleneyim" demekten çekinmem. 😄❤️
Ramazan’ın güzel sofralarında hem yapana hem hazırlayana yer var; ne de olsa paylaşınca her şey daha güzel. 😊✨
Yemek yapmakta yeterince iyiyim o nedenle genelde çevremdekiler benden bir şeyler isterler. Hepsinin muhakkak bir favorisi vardır, istediklerinde seve seve de yaparım. Bu zamana kadar bir kişi bana yemek yapmıştı (oldukça da başarılıydı🤭) üstünden yıllar geçti🥲 o yüzden yapılmasını tercih ederim😅