Ben genelde hafta sonu dışarıdan yemeği çok seviyorum. Genelde dışarıdan söylerim hafta sonları.

Evde yaparım
Dışarıdan söylerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben genelde hafta sonu dışarıdan yemeği çok seviyorum. Genelde dışarıdan söylerim hafta sonları.

Hafta içi çalışan bir anneyim. Bu nedenle kendi ellerim ile çocuklarımı doyasıya yedirmeye çalışıyorum. Taze ve sevdikleri yemekleri yapmak bana mutluluk veriyor. Kıyamam ben minik yavrularıma. İyi ki varlar. Kime yemek yapardım 😂😀
Ben hep evde yaparım yemeğimi çünkü daha sağlıklı, daha bereketli ve masrafsiz oluyor bugün mesela yeşil mercimek çorbası patlıcan musakka pilav yaptım birde yanına cacık yaptimmi bu iş tamamdır ) ev yemeği gibisi yok bence 🙋
oo menünüz güzelmiş ellerinize sağlık
Teşekkür ederim 🙏
Cevap
36Cevap
Mecbur oşmadıkca dışardan simit bile söylemem
Moduma göre değişiyor gadası
Dışarıdan söylerim
Dışardan pek yemeyi sevmiyorum, hem hijienik değil hemde içime sinmiyo, yemekleri hergün kendi ellerimle yapar afiyetle yerimmm😋👍🏻
Evde kendim yapıyorum ne istiyorsam onu ya planlarım ya da anlık istediğimi yaparım aksi bir durum olmadıkca dışarıdan sipariş vermem
Dışarıdan söylerim. 2 büyük boy pizza ve 1 litre kola bana yeter. 🤤
Dışarıdan yemek söylemek cok pahali oluyor neyse ki iyi yemek yapıyorum pizza da yersem kendim yapıyorum zaten dışarıda fiyatlar pahali kalite ve porsiyonlar kötü
ikiside değil desem kızma. gidip yerinde yerim🤷♂️
Çoğunlukla hafta sonu yaa hamur işi yaparım ya da dışarıdan söylerim..
Aşçıyız zaten. Yemek yapmam evde :)) siparişte etmem :))
Hafta içi sonu yok. Canım istediğinde istediğim yerden yerim.
Akşam eve kaçta dönmek istememle alakalı biraz. Dışardan keyif alıyorsam ailecek dışarda yeriz
Yapmak istediğim yemeğin malzemeleri evde varsa kendim yapmayı tercih ederim
Ben haftaici de evde yemek yapmıyorum ki. Yemek yapmak benim kabusumdur
Dışardan söyleye söyleye duba gibi oldunuz hepiniz zaten üşenme yap yemeğini sağlıklı sağlıklı ye
Haftasonumu ailemle geçiriyorum genelde o yüzden ev yemeği başka oluyor
Evde yapmayı tercih ediyorum genelde. Dışarıdakinden çok daha iyi lezzetli ve damak tadıma uygun oluyor.
Bazen evde bazen dışarıda ama tasarruf için ev iyidir
Hafta sonuna bağlı.
Evde uğraşmayı sevmiyorum
Sanane keyfim neyi isterse onu yaparım sanane
Mis gibi etli lahan sarması yaptım. Dışardan yemem
Yemek yapmayı severim oyğzden evd eyaaprım
Arada bir proteine ihtiyaç duyunca dışarıdan
Dılarıdan söyleriz
Mecbur kalmadıkça dışarıdan söylemem.
Haftasonu kendimi ödüllendiriyorum.
Bence hafta içi dışardan söylemek daha mantıklı
Genelde evde yaparım
Sevmediğim yemek olursa dışarıdan söylerim.
Genelde evde yapıyorum.
İkisi de değil.
Kendim yapmayı seviyorum
Genellikle evde yaparım
Dışarıda yemek yemek daha güzel
Evde genelde kendim yapadım
Bir süredir evde yemek yapmıyorum
annem yapıyor yemekleri
Dışarıdan söylerim...
Evde kendim yaparım daha zevkli.
Evde yapıyorum
Ev iyidir
Disarda yemek yemeyi sevmiyorum
Evde yaparım
evde yaparım
Evde yaparım
Güzel bence tebrikler ederim
Evde yaparim
Bu ekonomide çok. zor dışardan yemek
Bu aralar dısardan
Genelde dışarıdan söylüyorum
Evdee yaparım
daha kolay evden söylemek
Evde yaparım
Evde kendim yaparım
Evde yapardım.. en güzeli..
Dışarıdan söylerim
Duruma göre
Ev yemeği severim.
Yemek yaparım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?