Yeme & İçme Dışardan yemek yiyeceğiniz vakit sipariş mı veriyorsunuz yoksa gidip yerinde mi yiyorsunuz? aduuketciciki Takip Et Xper 5 Yaş: 126 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Yerinde 2 tık daha mı iyi ne sanki Ya da evde you tube den video açayım da öyle mi... karar yok dayı Dışardan yemek yiyeceğiniz vakit sipariş mı veriyorsunuz yoksa gidip yerinde mi yiyorsunuz? Cevapla Sipariş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Sipariş veriyorum 1 0 Yorumla
lronHide Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Yorgunsam ve yemek sitelerinde indirim kupon vs fırsat varsa internetten söylüyorum onun harici dışarıda yemek. 1 0 Yorumla
Süperlegs Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Dizimi açıp evde yiyerek izleyip vakit geçirmek çok güzel ya. Eve sipariş vermek diyorum. 2 0 Yorumla
Tazmanyacnvr Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 97% +1 yıl Dışarıda yemek yemek tabiki daha keyifli. Eve söylüyorsam gerçekten çok aciktigimdandir genelde😆 1 0 Yorumla
sedeeffss Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl eğer tek değilsem yerinde yerim tek olunca ya iş çıkışı alıp gidiyorum ya sipariş ediyorum 1 0 Yorumla
Boavistaa Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Dışarıda yemek yemeyi sevmem eve sipariş ediyorum 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Değişiyor bro , keyfime göre 1 0 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı. Sipariş veriyorum 1 0 Yorumla
Onlygirl_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 67% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 677 cevap paylaştı. Ben sipariş veririm 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sipariş veriyorum
Yorgunsam ve yemek sitelerinde indirim kupon vs fırsat varsa internetten söylüyorum onun harici dışarıda yemek.
Dizimi açıp evde yiyerek izleyip vakit geçirmek çok güzel ya. Eve sipariş vermek diyorum.
Dışarıda yemek yemek tabiki daha keyifli. Eve söylüyorsam gerçekten çok aciktigimdandir genelde😆
eğer tek değilsem yerinde yerim tek olunca ya iş çıkışı alıp gidiyorum ya sipariş ediyorum
Dışarıda yemek yemeyi sevmem eve sipariş ediyorum
Eve sipariş veriyorum
Değişiyor bro , keyfime göre
Sipariş veriyorum
Ben sipariş veririm