Dışardan yemek yiyeceğiniz vakit sipariş mı veriyorsunuz yoksa gidip yerinde mi yiyorsunuz?

Yerinde 2 tık daha mı iyi ne sanki
Ya da evde you tube den video açayım da öyle mi... karar yok dayı
Dışardan yemek yiyeceğiniz vakit sipariş mı veriyorsunuz yoksa gidip yerinde mi yiyorsunuz?
Dışardan yemek yiyeceğiniz vakit sipariş mı veriyorsunuz yoksa gidip yerinde mi yiyorsunuz?
Cevapla