Guncel fiyati 40 tl
Abur cubur fiyatları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Guncel fiyati 40 tl

Çikolata gibi basit bir abırcuburun bile bu birim fiyata satılması çok saçma
Hem kaliteden çalış hem fiyatı yükseltmeleri adil mi sizce?
Bu aralar bu yüzden kredi kartımı köşe bucak saklıyorum. Yaptigim abur cubur masrafını görmese iyi olur. Çok fazla abur cubur almış olabilirim ve eşim söylenir oldu. Cidden iki poşet abur cubur aliyorum ve 500 700 arası tutuyor. Her şey çok pahalı...
Geçen 1 jelibon,1 cips ve meyveli yoğurt aldım
3 parça şey 50 tl tuttu şaka gibi
Tüm param çikolataya gidiyor alırsam
Valla ülke battı
Aynen öyle...
milkaya değer 😀 en son carrefourda bu milkanın olduğu reyondan elimde bir sürü ile çıkmıştım 😀
Ben m&m ya da büyük olan milkaları beğeniyorum
Yanii yurt dışı menşeili olanları trde üretilenler kalitesiz
kalitesiz hali bu ise bunların ❤️
😄 Bimde 44₺ye satılan milkaları öneririm arada ki farkı anlarsın
BİM mi 🥺 bimde var yani hakikisi 🥺
Var
www.google.fr/search
2 yıl öncesine ait fiyatı 300 gram baya güzel tavsiye ederim şu an bu satılıyor yakın zamanda isviçre çikolatası gelecek bime
hiç görmedim bimde bunu
Her şeyin fiyatı çok saçma zaten.
Daha da artacak
Asgari ücrete zam geliyor
Aynen, hiç şaşmaz. Bu sacmalik ne zaman son bulacak bakalım.
Biz göremeyiz o zamanı bence
😅gün göremeden gideceğiz desene
😄
Teşekkürler 🌻
Cevap
0Cevap
Düşünmek istemiyorum... Her şey uçtu.
Ne olacak bu halimiz
Ürünlerin yarısı çöpe gidiyor ama bize bu fiyatları reva görüyorlar
En çok bunlara üzülüyorum zaten gerisi beni ilgilendirmiyor
Hiç bir şey düşünmüyorum dbdjcnc yiyorum
Knk Banada alsana biraz oflfofld
Hemen fhcjc
+
resimdeki çikolata en sevdiklerimden ama 23 lira vermek de saçmalık geliyor
Kötüye gidiyoz dayı
Gittikçe artıyor
Stok mu yapsak ne yapsak
Uçuk
Pahali🙎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?