İki sandviç için 360 TL ödeyen gencin videosu gündem oldu! Sizce bu fiyat normal mi?

İki sandviç için 360 TL ödeyen gencin videosu gündem oldu! Sizce bu fiyat normal mi?

Yiyecek fiyatlarının pahalılığı tartışılmaya devam ederken bir gencin sosyal medyada yayınladığı video izleyenleri şaşkına çevirdi, 2 sandviç içinn 360 lira ödediğini söyleyen gencin videonun sonuna bıraktığı, "Keşke acıkmasaydım" notu dikkat çekerken, bir daha dışarıda sandviç yemeye tövbe etti.

https://www.sondakika.com/ekonomi/-yiyecek-fiyatlari-tartisilmaya-15403394/

İki sandviç için 360 TL ödeyen gencin videosu gündem oldu! Sizce bu fiyat normal mi?
Cevapla