Ya bu cips fiyatları çok yüksek değil mi? Bimdeki ketçaplı patito bile 14 lira olmuş off?

En sevdiğiniz cips hangisi bu arada? Gönül isterdi ki lays alayım ama o da 17 lira olmuş abur cubur da yiyemicez artık
Ya bu cips fiyatları çok yüksek değil mi? Bimdeki ketçaplı patito bile 14 lira olmuş off?
Cevapla