Dinlenme tesisinde bulunan bir bisküvinin fiyatı 40 TL'ye çıkarıldığı öğrenildi! Durum hakkında ne düşünüyorsunuz?

Dinlenme tesisinde bulunan bir bisküvinin fiyatı 40 TLye çıkarıldığı öğrenildi! Durum hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kafayı yer insan, 40 tl nedir? Açıklama yapmışlar sanırım etiketler karışmış demişler?

Güncellemeler
+1 yıl
Niğde - Adana otobanında bir tesis, Niğde valiliği de şikayetler üzerine tesise cezayı kesmiş ve fiyatlar normale dönmüş.
Dinlenme tesisinde bulunan bir bisküvinin fiyatı 40 TL'ye çıkarıldığı öğrenildi! Durum hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla