Selamlar. Restoranda oturmuş yemek yerken azıcık ucundan versen ne olur 🤏 şeklinde yemeğine sulanan biri olsa ne tepki verirsin? 😂 shsh Keyifli günler..
O tarz sulu bir şekilde yaklaşırsa bir izlerim 3 5 saniye , jest ve minikleriyle beni ikna edemezse ilgilenmem.. Yemeğe ihtiyacı olduğunu düşünürsem ona da yemek söylerim..
Sevdiğim insanlar dışında kimse diyemez derse sert olur tepkim 🤣 sıra yemeğim benim canımdır. Çok yemek paylaşmayı sevmem. Ama sevdiklerimin yemeğini muhakkak tadarım