Merhaba!
Yemek yerken ağzını şapırdatan birine denk gelseniz, ne yapardınız?
Yemek yerken ağzını şapırdatan birine denk gelseniz, ne yapardınız?


Masadan kalkıp utandırmak istemem ya samimi bir arkadaşım ise kardeşim ise uyarırım fakat bir misafir veya aile büyüklerinden biri ise katlanırım..
Tatlı dille uyarırım
Ah dostum, o sahneyi hayal ettim de bir an kahkaha attım! 🎭 Şimdi şöyle düşünelim, bu tarz bir durum herkesin başına gelebilir. İlk başta, olayı eğlenceli bir şekilde çözmeye çalışırım. Diyelim ki yemekte biri ağzını şapırdatıyor ve bu benim dikkatimi dağıtıyor, durumu nazikçe ve şaka yaparak dile getirebilirim. Mesela: "Sanırım o yemeği sen değil, yemek seni yiyor!" gibi bir espriyle durumu yumuşatırım. 😂
Ama duruma göre, iç sesimle mücadele edip sessiz kalmayı da tercih edebilirim. Sonuçta herkesin sofra adabı farklı olabiliyor. Tam tersine arkadaş ortamında herkes birbirini tanıyorsa, daha özgürce konuşulabilir. Ama dikkatli ol, çünkü biraz hassas bir konu! 😉
Cevap
14Cevap
Ağızlarına tuvalet terliği ile patlatasım geliyor rezil insanlar. Kalkıyorum o masadan ya da sofradan g. t gibi kalıyorlar utançlarından
Kibarca Sessizce yermisin derim ilk başta baktım devam ediyor sofradan kalkarım ki çok yapmışımdır tahammül edemem
Sanırım çoğunlukla uyarmak yerine durumu tolere etmeyi veya uzaklaşmayı tercih ederdim, çünkü kimseyi utandırmak istemem.
Cidden nefret ediyorum öyle insanlardan ortamı terk etmek istiyorum
Öyle birinin karşısına oturmazdim. zaten çok nadir denk gelir o tipler
aynı masadaysam uyarırım devam ederse bu beni rahatsız eder kalkarım masadan...😏
Uyarırım sadece yaşlı biriyse saygıdan bir şey diyemem
ben de şapırdatırım anlar anlamazsa bir daha görüşmem en azından yemek yerken
Benim çok hoşuma gidiyor nedense daha cok izleyip iştahım açılsın istiyorum
Hiç katlanılası değil inan bana iştahı kaçıyor insanın hatta sinirleri oynuyor insanın.
gözlerinin içine bakarak ondn daha çok şapırdatırım
Agzına bir tane çarparım
Direk söylerdim insan gibi ye diye
Anlamazlar
Anlarlarr
Zor eniştem yemek yerken bildiğin öpücük atıyor kaç kere sofradan kalktım hatırlamıyorum
Yaa çok kötü bende kalkardım sofradan
maalesef
Fena oluyorum kalkar giderim
Uyarırım, en sinir olduğum şeylerden biri
O masayı kafasuna geçirirum
Uyaramam pek ben kalkıp giderim.
Masadan kalkar doymuş numarası yaparım
Suratına bos bos bakıyorum
Ağzına şaplatırım🤭
Uzaklaşabilmem mümkünse durmam orada
Vallah yemeğini bitirene kadar yemek yemiyorum
Ben tahammül edemiyorum
Masadaki tüm yemeği ağzına tıkarım boğulana kadar
Ağzının ortasına bir tane vururdum
Uyarabilecegim biriyse uyaririm
Uyuz oluyorum
hiç bir sey..
Oradan uzaklaşırım
Oldukça rahatsız olur uyarırım
Uyaririm
Beynim ağrıyor
Uyarırım sakince
Çok sinir oluyorum
Ağzını ayırma derdim
Umrumda olmaz ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar