Evet aldım pişirdim bende.. Bal kabağı Topraktan çıkıyor sonucta çok sağlıklı şifa kaynağı.. Tek sorun şeker ile pişiyor olması.. İşte o şeker kabak tatlısını tehlikeli hale getiriyor. Değil mi?
Sayayim bakalim Ooo portakali soydum baş ucuma koydum ben bir yalann uydurdum duma duma dum kirmizii mummm ben dedemin sakalina kondurdumm hepsi ya zor seçim jdkdky
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Dondurmalı
İyi aklıma getirdiniz. Bu gün balkabağı alıp kabak tatlısı pişireyim.
Çok severim bu tatlıyı.
Üstüne tahin ve ceviz çok yakışıyor.
tamda mevsimi her yerde çıkmış gördüm bugün markette
Evet aldım pişirdim bende..
Bal kabağı
Topraktan çıkıyor sonucta çok sağlıklı şifa kaynağı..
Tek sorun şeker ile pişiyor olması..
İşte o şeker kabak tatlısını tehlikeli hale getiriyor.
Değil mi?
Sayayim bakalim Ooo portakali soydum baş ucuma koydum ben bir yalann uydurdum duma duma dum kirmizii mummm ben dedemin sakalina kondurdumm hepsi ya zor seçim jdkdky
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Balkabağı cevizle ayrılmaz bir ikilidir hatta aşıktır diyorum.⭐
#tubasueda 🍀🍀
Hiç sevmiyorum fakat üzerine biraz tahin gezdirip bi de ceviz fındık tozu
Üstüne bir top dondurma birazcık tahin dökülmüş ve ceviz Serpiştirilmiş
Üzerine ceviz ve kaymak dökülerek servis edilir genelde. Ben cevizli halini tercih ediyorum kaymak bazen ağır gelebiliyor.
Tahin ve cevizli çok güzel oluyor aiiy😋
babaannem cevizli yapar, annemler ise tahinli servis eder. Bence en güzeli tahinli
cevizli güzel olur aslında
Tahin ve üzerine ceviz ile
Kaymak ve tahinle birlikte efsane oluyor.
Cevizli seviyorum
sevmem tadı tuzu yok tatlı gibi bile gelmez
Bırak şimdi canımız çekti
Bence en güzeli cevizli yaa.
kabak tatlısı en çok tahinle güzel gider
Tahinli edilir edilmezse o kabak yenmez
Ceviz yakışır
yanında yoğurt şart
tabii ki tahinli
gaymak gaymak
Tahinli cevizli.
A şıkkı
Tahin ceviz