Buda cok guzel oluyor tavsiye ederim yiyenler tarif alıyor 😀

Buda cok guzel oluyor tavsiye ederim yiyenler tarif alıyor 😀

Islak kek severim. Annem ona karakız kek derdi. Bilmiyorum sallıyormuydu ismini gerçekten öyle miydi 🤣. Ama harika oluyor. Üzerine de hindistan cevizi yemede yanında yat.
Ay ikisini de alabilirim.. 😍 Çok severim bayılırım hatta.. 😋
Ay bana çikolatalı şeyler olsun da ne olursa olsun.. 😅 Canım çekti valla.. 😄
Yapıcam aklıma koydum.. 😅
Teşekkür ederim.. Sana da afiyet olsun.. 😍
Teşekkür ederim.. 😍
Ikisinide
Bende tarif alayim 🤪
Cevap
26Cevap
Kakolu Islak Kurabiye tercih ederdim tabi ki de afiyet olsun
dün kabartma tozu nasıl yapılır bunu öğrendikten sonra asla kek yememe kararı aldım.
Islak kurabiye yerine profiterol tercih ederim de bana fark etmez her türlü yerim..
Hehehe severim
İkisi de bebek gibi ikisini de tercih ediyorum aynı anda 😃
Hamur işi olduktan sonra farketmez ancak ıslak kurabiye daha lezzetli bence
Islak kek tabi ki, ıslak kurabiye ilk defa duyuyorum 🙄
kız çok hamaratsın ellerine sağlık afiyet olsun bol bol et olsun
Bu güzel olmuş ellerine sağlık
ISlanmış kek :D
Vay, uzun zamandır görmüyordum seni :D
Islak kek favorim 💜
Kakaolu ıslak kurabiye bana uyar
Kurabiye tercihim olur...
Islak kek şu an bile canım çektii💞
Islak kek.. kurabiye sade severim.
Fark etmez ikisi de güzel oluyor
İkisi de çok güzelllll
Bunu kim yaptı? Tarif alalım ozman
Islak kek bence
ıslak kek tercihim
Görseldeki güzelmiş ama yiyemem
Islak kek alayım ben tosunum
Islak kek
Kurabiye
Islak kek severim
Kek 🙂
Keki tercih ederim
Islak kurabiye
Islak kek olsun
ıslak kek tabiki
Islak kek
Kek severim yani
Kek tercih ederim
Islak kek
ıslak kek
Kek olanı severim..
ıslak kek tabiki
İslak kek
Islak kek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?