Merhaba...
Islak kek mi ıslak kurabiye mi en çok hangisini seviyorsunuz?
Islak kek mi ıslak kurabiye mi en çok hangisini seviyorsunuz?
Islak kek
Islak kurabiye
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

😋😋😋
Acımasızca bir soru olmuş. :) Çünkü ayrım yapmak çok zor. Kakaolu, çikolatalı, ıslak ve akışkan tatlılar arasında asla ayrım yapamazsam bu soru için ıslak keki seçiyorum. Çünkü genel olarak kurabiyeden çok kek seven biriyim. Bir de ıslak kekse offfff bayılırımmm. Ama bol soslu olacak. Öyle ıslak olsun ki sos içinde yüzsün. :D Bazıları böyle sevmez ama ben bayılıyorum.
Islak kek ama cok cikolata soslu olacak yanına da bir top maraş kesme dondurma ve çay cok iyi olur. Islak kurabiye de cok guzel
Offf ıslak kek canım çekti vicdansız
Yapımda yiyelim 😊
Cevap
44Cevap
Islak kurabiye az yesende yeterli geliyor ama ıslak kek durdurulamıyor :// Islak kurabiyeyi tercih ederim
Oooo ayıp ediyorsunuz tabik her ikisi de favorim küçükken misafirlikteyken misafire dağıtalacak baklavaların hepsini bitirmiştim :D Islak kek ve Islak Kurabiye her ikisi de tabiki Kek Pasta Kurabiye baklava bunlara asla hayır diyemem :))
Selam🌸
Karar vermekte hep zorlanıyorum...
İhanet ediyormuşum gibi oluyor sanki...
Neyse...
ISLAK KEK🥳
ıslak kek
bu tarz tatlı ve pastaları daha çok seviyorum
ama kurabiyeye de hayır demem :D :D
İkisine de bayılıyorum ama en çok ıslak kurabiye.. Islak kurabiyenin içinde hindistan cevizi olacak ki, lezzet patlaması olsun 😋
Islak kek seviyorum
Nerden hatırlattın ya diyetteydim yapayım bari😑
Islak kurabiye yapmistim cok guzeldi ama islak keki daha cok seviyorum
Canım çok çekti. Islak kurabiyeyi daha çok severim ben şahsen
İkisi arasında seçim yapacak olursam ıslak kek derim, o daha lezzetli.
Ayy ikiside çok severim ama ıslak kek biraz daha fazla.
Islak keki daha çok seviyorum ama ikisinede hayır demem.
Sevdiğim tek tatlı ıslak kek. Genel olarak tuzlu herşeye bayılırım
Islak olsunda ne olursa olsun diyenler gelmeden dskfjndkdkdkd
Ay kararsız kaldım ikiside çok güzel görünüyor...
Ankette ıslak kurabiyeyi işaretledim
Ama ıslak kek diyorum okadar kararsızım😌😅
İkisini de sevmem ama aç kalsaydım, ıslak keki yerdim..
Altın gunlerinin ilk çıktığı zamandan berri ıslak keke olan sevgimiz paha biçilmez 🤣🤣
İkisini de yerim ama ıslak kek bir tık önde olabilir.
fark etmez ıslak kurabiye ne kuru pasta gibi birşey mi?
Kurabiyesini yemedim ama kekini güzel yaparım severimde 😅
Bana da yapar misin?😂
Başka ne yapiyon mesela
tabi ki de ıslak kurabiyeeee kim ne derse desin ben ondan asla vazgçemem aşkım bennniiim ooo
Çikolatalı kek offf 😍💞
Islak kurabiye yemesi daha pratik.
çok zor soru ya ama ıslak kek dicem
Islak keki daha çok seviyorum.
farketmez tatlı olsun da
Bana ikisinin tadı da yavan geliyor kfkfkfk
Islak kek der geçerim.
ikiside cok guzel ama kek
Illa tercih yapmak lazım mi. Ikisi ne de hastayım
Islak keki daha çok seviyorum.
İkisi de benim bebeklerim ♥♥♥
Islak olan herşeyin tadı daha güzel oluyor 😉
Bol soslu ıslak kek severim.
Islak kek. İkisini de güzel yaparım
Ikisini de severim en cok kurabiyeyi
Keeeeek 😍😍 canım çekti görünce
ikisinede aşığım ama kek daha önde
Islak kurabiye ne ya jajajjaj
Islak kek olarak seviyorum.
Islak kek. Ama ikisini de epey iyi yaparım. :)
Islak kek kırmızı çizgimizdir :D
üç yumurtayı kırdım önce
tuzlu kurabiyeleri severim.
Brown tadında ıslak kek
Islak kek daha güzel 🙃
Islak kurabiye
Islak kek
Islak kek
Islak kek
Islak kek
Islak kek
Kurabiye.
Tabii ki ıslak kek
İkisini de pek sevmem
Kekk
Her ikisine de bayılırımmm
Islak kek
İslak kek
Kek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?