Sizin gece açlığınıza yetişen yemekler nelerrr? 😋

Bol malzemeli bir tost 🍞
Kısır yapan Noodle 🥡
Artan akşam yemeği 🍝
Kahvaltılık 🧀
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizin gece açlığınıza yetişen yemekler nelerrr? 😋

Bu akşam zeytinyağlı sarma yetişti.
Öğlen balık yemeğe gittik, orada fenalaştığım için balık yiyememistim haliyle acıkmıştım ve 3 tane sarma beni doyurdu.
Cevap
35Cevap
Yok öyle bir yemek. Dün akşam yemek yemediğim için çorba içtim o kadar.
Noodle yerim
Bol malzemeli bir tost 🍞 dedim ama neden diğer diye bir seçenek de koymadın :) o zaman onu seçer pizza derdim :)
Geec açlığı sorunum yok olsa da tostla falan uğraşmam. Zaten gece hep uyurum ve muhtemelen acıksam bile uykuyu tercih ederim. Kısır yapan noddle derken neyi kast ediyorsun alakası nedir?
Tost ve ekmek arası birşeyler atıştırmak en kolayı bunlar
siz turk byan?
Evet orjinal TC kadını 🇹🇷🇹🇷 made in turkey
Guzel kadnsinz bende nigeria made in nigeria ☺️
Thank you 🙏🙏
follow me back?
geritakip?
But why?
I would love to be in touch with you and meet you
I found you very attractive
Thank you 🙏 l respect
Wellcome :)
İ found it nice 🙋
You found being liked by a black guy nice? ☺️
I liked that too
Good afternoon :)
Hiçbiri daha hafif şeyler yiyorum genelde küçük bir kase yoğurt yerim ya da salata falan kesiyor hemen
Genelde karşıyaka dan ayvalığa tost yemeğe gitmisligim var..
Yiyip geri geldim.
İnsan bekar olunca oluyor bazı seyler
Kral bimlerde a101 lerde lavaş satılıyor arasına dolapta ne bulsam koyup dürüm yapıp tosta basıyorum 😀😀
Tost tabisi 🥪 tost perilerim geldi bak şimdi 🧚🏻♀️
Gece ölsem de yemek yemem hiçbir şey bana yediremez
aksamları genelde kahvaltılık sabahları agır yemeklerı yıyorum degısık bır alıskanlık xdxd
7 en gec 8 den sonra genelde bir sey yemiyorum. Cok cok acsam yogurt yiyorum.
Kahvaltılık dedim ama gece yemek yemem yiyeceksem de kahvaltılık gevrek yiyorum
Bu seçenekler içinde sadece tost tercih ederdim
.
çok acıkırsam leblebi veya kabak çekirdeği tüketiyorum 1 avuç yetyo
Artan akşam yemeği iyidir ya
Gece acıkınca yemem lütfen hemen uykuya dalayım da sabah olsun diye yatağa girerim
Tost, noodle yaparım genelde.
Keşke geceleri yiyebilsem, kendimi tutmak zorundayım 😑
Bazen noodle bazen tost değişiyor benim 😅😅😅
çocuk yapmayı düşünmüyorum zaten noodle iyidir :D
Gece hiç bir şey yiyemem çünkü akşamları yemek yemem diyetisyenim tarafından yasak.
Kısır yapan noodle 😂
Karışık tost Veya Avokado
Daha kolay ve lezzetli
Her zaman bulunur kahvaltılık
sucuklu yumurtaaa
Kahvaltılık..
En sevdiğim öğün..
Genelde kahvaltılık yerim
A şıkkı bol malzemeli tost
Kısır yapan Noodle 🥡 ya da kuruyemiş de olabilir
Hafif şeyler yemeye çalışırım
Qkşamdan kalma yemekler vardır.
Bol malzemeli bir tost.
Ekmek zeytin peynir reçel su 😊
Tarçınlı süt için badem leblebi olabilir
Hiç yemem gece aç olsam da su içer uyurum
Patates kızartması
Karışık kuruyemis ya da bol malzemos tost
O anda canım ne isterse söylüyorum
Kısır yapan noddle ne ya 😂😂😂
Börek olsa süper olur
Kahvaltılık güzel ama ben meyve yerdim
Acil atıştırmalık şeyler olabilir
Dolapta ne varsa
Dolapta ne varsa
Kısır yapan noodle😃
Gece yemek yemem
Ne olursa
Dolapta ne varsa
Meyve yerim, yemek yemiyorum gece
Kahvaltılık en iyisi
Çiğköfte 😄
Tosttt 😍
Tostt
çiğköfte
Tabi ki tost ay şimdi bile canım çekti
Su içip uyurum
Kahvaltılık şeyler
Leblebi 😋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?