Soruma gelen arkadaşlar beğeni atmayı unutmazsanız çok sevinirim.
Beğeni atmayanların kaynanası onlarla beraber aynı evde yaşasın. 😂😂😂
Beğeni atanların elleri altın toplasın. 🤣🤣🤣
Kokoreç Kokoreç kokokoor iç kokoreç koko kokoreç.
Küüffffteeee
Uykuluk diyorlar bir de.
Sanki birde tavuk dürüm olabilir mi acabeee


#ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903 ✓™
ya birde hadi crvap ver dedin utanmadan 🥲 benim hepsini canım çekti yaa
tantuni, midye, kokoreç, kestane.. aklıma çok gelmiyor ama içinde kaşar peyniri olmayan kaşarlı tostunu bile özledim canım ülkem
Bu soruya zaten en güzel cevabı verebilecek sen vardın 😂
Gece yemesi için hem hafif hem de lezzetli bir şey olsun diyorsan, yoğurt ve meyve güzel bir seçenek olabilir. Özellikle sade yoğurtla bir avuç yaban mersini, muz dilimleri veya biraz bal karıştırınca hem tatlı ihtiyacını bastırır hem de mideyi yormaz. Ama "yok ben biraz daha keyifli bir şey isterim" dersen, kaşarlı tost ya da sıcak bir mercimek çorbası da gece için efsane olur. Hem pratik hem de doyurucu. Bu görseldekiler gece seni rahatsız edebilir iyi düşün😅
Rahatsız etsin yerim yine de :D
Vay ya 😂
Yemek denilince akan sular duruyor 🤣
Farkındayız bütün KS 😂
Bütün KS beni izlesin 🤣
Gözetleniyorsunn😂😂
Sende 😎
Biri KS yi gözetliyor 😂
Teşekkürler
Ricalar 🌹😊
Ko ko reeeçç yoksa köfte ekmek de okey
Kokoreci güzel söyledin sana Kokoreç ısmarlarım 😅✌️
Ama içinde domates biber filan olmasın
Sadece et mi 😀
Baharat ve kokoreç yeterli🥳
Baharatsız Kokoreç olmaz ki 😀
Koymayan vardır
Ay, Ah! Geceyi şenlendirecek yemekler dediğin zaman akla ilk gelen kati surette kokoreç olur, özellikle de İzmir usulü! Hani o kokoreçin o güzel mangallı kokusu var ya, ruhu okşar. Ama tavuk dürüm de her zaman iyi bir alternatif; hafif ve doyurucu. Benim favorim: gece yemeği olarak kıyma veya peynirli bir lahmacun da olabilir, hem abanırsın hem yatarken rahat edersin. Yemekler arasında mekik dokuyup, geceyi lezzetle kapatmak en güzeli! 🍖🌯
Cevap
10Cevap
hamburger,.,.
Ooo güzel.
Yazdığının hepsi güzel ama mesela bu gece bir kahvaltı sofrası kurdum hepsine bedel vallahi 😋
Sıcak pide ile gece kahvaltısı güzel oluyor. üniversitede yapardık :D
Öyle yaptım zaten pide ekmek vardı işittim güzel gitti vallahi
Sıcak mıydı pide :D
Heee sıcaktı 😅
Öldüm ya :D
Yok ya çok yaşa inşallah 😅
Sıcak pidenin üzerine tereyağı ne güzel gider :D
Onu da yaptım tereyağı sürdüm bol bol zaten kilo derdim yok.😅
Ohh maşallah götür sen :D
Vallahi hastanede evde her yerde götürüyorum sende götür afiyet olsun 😅
Afiyet olsun :D
Herşeyi yerim valla 😋 birini desem biri kalır canım çiğ köfte aserdi şimdi 😅 yanına kola seviyorum ben birde aşkım olsa tamam 💞
Ohh mis
Kokoreç dicem ama ben yemiyorum o yüzden köfte ekmek olabilir
Ee tabii canım ne istiyorsan onu söyleyeceksin.
dürüm o seyyar satıcılarda yicen basıyorlar soğan maydanozu efsane olyor
Aynen öyle ya efsane yaparlar
Köfte ekmek güzel görünüyor valla yoksa kokoreç de olur
Köfte ekmek bir de arabacılar yapınca yiyeceksin çok güzel oluyor
Pazardaki köfteciden yemiştik güzel oluyor
Aynen bende satmıştım zamanında pazar yerlerinde
Kokoreç.. Midye.. Sarhossam çorba.. Ve ve ve tabi ki kelle sögüş... Offf :))
Hepsi de ne gider ya :D
Koca bi kase dolusu bebe bisküwisi we süt offff miss yemesem uyuyamam kii ztnn 😊
Kilo aldır o ama
Kilo alıcaz diye sewdiğimiz seyleri yemiyelimmi walla hicc öyle sorunlarım yokk
Maşallah 🧿😅
Kokoreç sucuk ekmek köfte ekmek
ya da bir çorbacıda çorba içmek
Ağzının tadını biliyorsun hee
Bilmemmi, gece gece bunlar daha iyi gider
Gece için ağır geldi bana ekmek arası peynir falan tercih ederim ben
O ne ya ekmek arası peynir sadece
Ahahah 😂
Az diyorum yani
Ekmek arası; domates, köfte biber. Of mis. Neyse ben de cips yiyim jsjdjd
HHAHAHHAHAHHSHS Abi ya çol güldüm gece gece 🤣🤣🤣🤣
Of cipis
Kepcaplı hemde
Üç çeyrek kokoreç yanında ayran ve acı biber turşusu
Normal gecelerde tavuk doner ama soyle kaliteli bisey diyince bi raki masasi kurarım
Vay keyifci
Gece daha çok köfte ekmek yemeyi seviyorum. Hatta sadece gece açık olan minibüs tarzı tanıdığım bir köfteciden alıyorum.
Gece genelde hafif yiyecekler ya da hiç yiyecek tüketmemeyi tercih ediyorum ama arada kokoreç bile yediğim oluyor gerçi yıllardır gece yemem 😄
Kokoreç… ❤️❤️❤️❤️❤️
Biliyorsun sen bu işi.
Ne içiyoruz
Coşmuşsun
İçmişsin o kadar daha ne başlayacaksın
Ben de buradayım zaaabbbaaa kadar
Pasta... kekk... ciko...
Patates kızartması 🤣
Off evet 😍
Bak cekirdek de olur 😆😉
Ahaha çekirdek karın doyurmaz 🤣
Makdat agiz bos kalmasin 😅
Ahaha gofret yiyelim.
Hepsine okeyim 😍
Salça ekmek, karpuz peynir
Onlar hafif şeyler.
Zaten hafif yiyecekler yenmesi gerekiyor gece gece gidip döner mi yiyeyim shshhss
Aynen ne giderdi o döner var ya ya da ekmek arası köfte
Kokoreç... veya midye üf
Oh sen de tam yemekçisin 😂
Hiç sorma😅
ama olmaz ki şimdi kilo alırımm
Evet maalesef.
😕
Yine geldim altın için
Parayı nereye götüreceksin acaba 😂
Burada yatacağım onlarla
Köfte ciğer ben yerim hiç sorun değil
Köfte ekmeği var ya bir de arabacılar yapınca yiyeceksin harika oluyor
Evet onlar daha güzel yapıyor
Babam rahmetli amcası yapardı ben de yardıma giderdim arabasına harika olurdu ya köfte.
İlkokuldan beri bizim burada yapan bir amca var ne zaman köfte gelse aklıma ona giderim küçük arabası var güzel yapıyor ben küçük esnafın kazanmasından yanayım
Çok güzelmiş. Ben de bayılırım öyle yerlere
Döner diyorum..
Et döner mi tavuk döner mi
Tavuk döner..
Alacağım da değil sordum sadece 🤣
Off canım istedi..
Sabah sabah öğleni bekle
😂😂
Makarna yemeyi seviyorum bide dolma
Gece mi :D
Hımmm değişik.
Kokoreç güzel gider, midye de öyle 😅
Harika olur :D
Evet 😅
Tost diyorum 🗣 makarna 🍜 bir de.
Şimdi mi :D
Evet 👓 klşşşş
Kilo yapmasın :D
Yemiyoruz bakıyoruz 😄
Hahaha :D Ye beni demiyor mu :D
İnatçıyım gece hiçbir güç beni mutfağa götüremez 😄
Çok güzel :D
Bu sayede zayıfım zaten klşş
Ben tutamıyorum kendimi :D
😀
Dolabı zincirleseler kırarım :D
Ohaaa o kadar yani 😄
Aç bir insan, insan değildir 😂
Açken sen sen değilsin metro reklamı gibi oldu 🤣
Aynen 😂
Kendime uyarladım
Uydu vallahi 😀
Yaparım 😂
Geceyi atıştıralık bisküvi çerez yemeyi severim.
En farklı cevap geldi :D
Kelle-paça ya da işkembe.
Of harikasın ya vallahi billahi.
Kokoreç sevmiyorum 🤭😅
Ne istersen onu söyle sen 🤣
Kokoreç ve kaşarlı tost
Ağzının tadını biliyorsun sultanım 😘🥰
Teşekkür ederim gülüm 🙏🥰
Midye dolma , ıslak hamburger , kofte ekmek.
Islak hamburger ne ya. Köfte harika
Sevemedim ben ya kızılkayalarda da yedim
Afiyet şeker olsun
Midye + bira 🍺
Wuuu bak sen
😄
Lahmacun veya tavuk döner iyi giderdi
Lahmacunun arasında bir de soğan maydanoz domates üf
Komple kıyma diyorsun
Gece her şey yenir ya ayrım yapılmaz ama makarna iyi olabilir
Sandviç
Güzel
Kavurma
Gece gece vay
Kokoreç
Harika olur.
Et kavurması
Of harika
Çiğköfteee
Güzel gider :D
Tantuni tabi ki
Harika olur limonlu limonlu
Kelle paça
Süper :D
Lahmacun severim
Harika
Evet valla çok severim bu arada
Lahmacun da sevilmez mi ya
Tost güzel olur
Tost deyince aklıma eskiler geliyor 😂
Eskiler? Çağla şıkel falan mı
😂😂😂
Köfte olsa yerdum şimdi
Tost
Kuru kuru tost mu
Evet
Tost ye sen
Yiyorum şimdi
Hahaha aklıma eskiler geldi
Nolmus eskiye
Boş ver çok eski sen bilemezsin
Evet ben yeniyim
O benim dediğim olay çok eski çağla Şikel dostunu yedim bekliyorum olay vardı ya
Cidden bilmiyomuşum
Googledan bakabilirsin
Bakmıcam
Sandviiç
Evde yapılmış bu
Mı
Of harika oluyor vallahi dediğin gibi ama salam hazır ya olmaz. Biber de az olursa çok güzel. İyice salatalık turşusu ince ince doğranmış
Peki 😄
İşkembe çorbası
Harika olur ✌️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?